Astazi te doresc mai mult ca niciodata

Astazi vreau sa.ti simt iar urma pierduta, astazi iti port maieul uitat prin pat.. savurez cafeau de dimineata si incerc sa.mi reconstitui imaginea ta pierduta in amintiri.

Ce ar fi daca….daca acum ai fi langa mine?,sau ce ar fi daca acum cand poate faci un dus era langa tine si te iubeam cu patima?, ce ar fi fost daca te.as fi trezit in aroma cafelei cu un mic dejun la pat?

As fi iubit gura ta cum o iubesc in acest moment,as fi pretuit fiecare moment.. as fi vrut sa nu te fi pierdut niciodata sa nu fi pierdut farmecul iubiri.

Si ce ar fi fost ca noi doi sa ne imaginam asa: o dimineata  de noiembrie la ora 7:30 ma trezesc , fac cafeau si prajesc niste paine, bucatarie miroase numai a paine prajita acoperind mirosul de cafea.La trezire trag repede un halat bleu pe mine si atat, simt cum fiecare firicel de pe mine se salta la frigul ce vine pe fereastra din bucatarie.

Reusesc sa te trezesc sarutandu-ti nasucul  si fiecare ochii in parte,vrei sa ma prinzi si sa ma tragi in pat dar prind un moment si fug la bucatarie.Vii, ma prinzi in brate si-mi saruti gatul in timp ce eu i.ti torn o cana de cafea.Frigul venit de afara te zgribuleste si ma trangi mai tare in brate, casti si.mi soptesti la ureche hai in pat”..poate ca ma opun  un pic dar in urmatoarele secunde sunt luata pe sus si aruncata in pat unde vii si incerci sa acoperi fiecare particica din mine cu gura ta.

Ador anotimpul rece, ma simt mult mai lejer si daca mi.e frig ma pot in infofoli cat vreau de mult.Ador ceaiul sau cafeau de dimineata in prezenta ta, ador lucruri carora candva nu le dadeam importanta.

Azi, poate ca imi doresc sa fiu doar cu tine, sau poate singura..un timp;Imi doresc sa simt acea senzatie de siguranta, de implinire.Duc lipsa acelor sentimente si nu sunt singurele.Ma simt un pic goala,e aiurea  sa vina un timp cand iti doresti sa mai poti trai acele senzatii ce nu demult erau prezente in viata ta cotidiana.Azi, mi.a    ramas in suflet suparari, dorinte la infinit dar care au ajuns sa se impietreasca, au ajuns sa nu le mai doresc atat de intens.Cu timpul am incetat a mai iubi,a mai visa, mi.a fost frica sa nu se destrame si acel vis pentru a nu fi iar dezamagita.

Azi ma pierd in lucruri cotidiene fara sa.mi dau seama ca ani trec si nu se vor mai intoarce niciodata,poate ca sunt momente in care realizez ca prezenta cuiva ar fi importanta.

Am privit in ochii tai si am vazut neincredere, am vazut dorinta,mandrie, respect, visare…Mai sorb o gura din ceaiul inceput acum si ma trezesc fixand un loc cu privirea si gandindu.ma la multe.

3 comentarii (+add yours?)

  1. Viorel
    Aug 02, 2010 @ 13:41:02

    Cred ca cei care au trăit acele clipe, momente precum cele descrise de tine dorim sa le retrăim din nou, cât mai repede. Însa pentru asta trebuie sa privim înainte, sa zâmbim, sa fim fericiți ca am trăit acele momente nu triști ca nu le mai trăim acum, sa fim pozitivi, sa cautam persoana care poate face ca viata noastră sa fie chiar mai frumoasa decât a fost odată..

    Răspunde

  2. miremy
    Sep 18, 2010 @ 07:33:11

    Si eu imi doresc enorm de mult sa pot reanvia trecutul

    Răspunde

  3. ELC
    Noi 28, 2010 @ 16:30:54

    I can see that you are an expert in this area. I am starting a website soon, and your information will be very useful for me.. Thanks for all your help and wishing you all the success in your business.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 53 other followers

