Stii?Sigur ca stii

Stiti care este cel mai frumos sentiment? Este atunci cand sti ca pe langa familia ta, mai exista o persoana care tine la tine…probabil multi dintre voi stiti treaba asta…am stiut si eu odata, si mi-a placut. A fost prima iubire..prima oara cand am iubit  cu adevarat…cand totul se invartea in jurul meu sau cand eu ma invarteam in jurul tuturor..dar… a fost!!!

Acum… acum nu mai stiu, nu mai stiu ce simt… nu stiu deca iubesc , sau defapt nu cred ca iubesc… si mi-e tare frica sa ma simt acel lucru ….stiu cum este stiu cat de greu este.. cat de mult dor unele lucruri care  demult  erau cele mai frumoase si nepretuite!!acum tac astept sa  apara o minune…

Lasă un răspuns

