eu si o umbra….

De cate ori va uitati in oglinda si nu va recunoasteti privirea?

Mi-e frica sa dau nas in nas cu oglinda..mi-e frica de mine, de privirea mea rece si indiferenta..Mi-e frica de sufletul meu care , modest spus, e frumos*, dar  privirea indferenta il ranesete..De ce suntem vulnerabili cand suntem doar noi si sufletul? De ce ne este frica de discutiile le purtam cu el?Pt ca o sa fim niste sensibili? Pt ca nu o sa avem putere sa spunem stop unui lucur care ne raneste? De ce m-am schimbat fara sa-mi propun cu adevarat, de ce sunt rea si indiferenta?  De ce fac lumea sa ma priveasca , uneori cu sacrba, alteori cu frica? De ce ma simt singura si trista in interior, iar lumea din jur vede contrariul..Da! sunt trista, sunt panicata, sunt sensibila, mi-e frica din nou…dar am puterea sa rad! ronia sortii..

* nu stiu cum e!

Lasă un răspuns

