Inima nu face niciodata riduri!!!!

Te iubesc ! Pentru ca mereu zambetul tau ma face sa zambesc, cuvintele tale ma fac sa-mi pierd simturile , ochii tai ma fac sa stralucesc ! Te iubesc, pentru ca esti al meu!

…sunt oamenii care ma privesc si vad dincolo de chip, sunt oamenii care imi ating ochii si imi spun ca sclipesc, sunt oamenii care imi zambesc cu gura pana la urechi, sunt oamenii care ma trezesc cu un suras, sunt oamenii care ma pun sa ii imbrac pentru ca lor le este lene, sunt oamenii care ma tin treaza sa imi povesteasca ziua lor, sunt oamenii care ma suna noaptea / dimineata , sa imi spuna ca se simt rau, sunt oamenii care ma iau de mana, sunt oamenii care merg cu mine prin ploaie, oamenii care imi cumpara cadou creioane de colorat pentru a-mi colora viata gri, oameni care desi ma iubesc nu imi spun niciodata, oameni care stau langa mine , oameni care ma incurajeaza chiar daca deciziile mele nu sunt cele mai bune, oameni care ma ajuta sa traiesc prin bucuriile, lacrimile , surasul, clipire, rasuflarea lor….Sunt oamenii pe care eu ii iubesc.

1 comentariu (+add yours?)

  1. anonim
    Iun 07, 2010 @ 11:13:52

    frumos

    Răspunde

Lasă un răspuns

