O dimineatza de decembrie..

Stau in fata calculatarului si mana imi tremura , nu stiu cum sa-mi astern gandurile pe acesta pagina,gandul imi zboara departe si imaginea ta tot imi apare in minte pentru a ma face sa zambesc sau cel putin  vreau sa zambesc si nu pot.Am vorbit la telefon vom mai vorbi….da..!!!de cateva zile incerc sa-mi dau seama ce este cu mine.. ma simt atat de trista, o tristete ce ma doboara, mai astern un gand… mai curge o lacrima Parca imi revin in minte.. mi se stern imagini care  dor… clipe grele prin care am trecut,dar de ce oare?ce lipseste? fufletul meu pereche?e o stare trecatoare stiu ca voi trece si de acest  moment dar daca   ar fi fost cineva langa mine mi-ar fi fost  mult mai usor! nici omul  la care ma gandesc nu m apoate face sa   fiu altfel in acest moment, nici macar el…poate ca o imbratisare a lui m-ar face sa plang in hohote!

Lasă un răspuns

