Randuri fara rost..!!

Incerc sa ma agat de o farama de speranta, e ca si cand a-s cadea intr-o prapastie si doua persoane m-ar tine de cate o mana , une dintre ele m-ar tine cu doua maini iar cealalta cu una.

Azi-noapte  ama dormit cu ochii in  lacrimi, fata imi era uda iar patura ce ma invelea facea racoare  pe obrazul meu cand o saltam,imi simteam respiratia, inima o simteam cum batea la un pas incat tamplele zvagneau.

mi-e greu sa ma rup de unele lucruri…. Mi-e greu f greu… si iar imi apar lacrimi ce-mi inteapa ochii….delir… in minte imi umblu multe cuivinte .. ce va fi… oare pot face ceva sa schimb acea situatie..

Nu ma voi schimba niciodata , imi place asa cum sunt  ma plac si ma plang in acelasi timp,,, cred ca singura  mi-ar fi cel mai bine..

ma gandesc la tine… am vb si-ti multumesc ca m-ai asculttat inseamna mult pentru mine.

Mi-as dori sa iubesc din inima … sa pretuiesc fiecare clipa , sa gasesc cate o bucurie in fiecare lucru gasit de ochii mei sa simt ca traiesc.

Vreau singura dar nu a-s vrea sa imbatranesc singura… nu vreau singuratate in doi.. vreau iubire in doi.

:imi placi….si daca ochii tai vor plange pt mine rau va face, pentru ca eu nu merit lacrimile tale, nu vreau sa te fac sa suferi.. am incercat sa stau departe de tine numai pentru a sti ce simt  si nu am gasit un raspuns… mi-e frica sa mai iubesc am suferit prea mult, si iubesc prea mult sa  iubesc de la distanta.

: a-s vrea sa privesti prin ochii mei sa simti cu sufletul meu si sa iubesti cu inima mea, numai asa vei intelege cum sunt eu!plange  cu ochii mei si vei vedea ce inseamna  durerea… dezamagirea  si confuzia!

‘’’’numai plange .. nori fug departe cand zambesti….. sterge-ti lacrima ce nu te lasa sa zambesti…..’’’

‘’Ochii tristi de ingeri  chipul tau durere au fost ce-I tristi, in suflet tii secretul nimeni nu-l va stii…’’

Fara tine  soarele nu arde, nori nu au ploi, mi-e dor de ochii tai….’’

Lasă un răspuns

