…inima zdobita…..

Dacă totul ar pieri şi n-ar
rămâne decât el, eu aş continua să exist; iar dacă totul ar rămâne şi el
ar fi nimicit, universul s-ar transforma într-o uriaşă lume străină mie şi
mi s-ar părea că nu mai fac parte dintr-însa ” La rascruce de vanturi ” de Emily Bronte

Inima obosita …. la fel ca mine . Am obosit sa mai plang pentru altii . 

Cum sa va spun eu voua ? Cum sa va spun ca ma simt invizibila ? Cum sa va spun ca sunt o maniaca a prieteniei ? Cum ?! Nu cred ca mai pot astepta sa fiu inteleasa . Am inteles ca sunt persoana care conteaza cel mai putin acum . Mi’ati facut inima ghemotoc . Nici macar nu’mi mai raspunde cand o strig . Si nu mai aruncati cu noroi in ea ; e satula atat de prietenii false cat si de oameni . Ar spune unii ca e randul meu „sa mi’o iau in bot” . Senzatia mea de om e ca mereu mi’am luat’o . Dar putin a contat si va conta . 

Si totusi … va fi o zi cand cu totii vom fi alaturi mai putin o persoana . Si atunci am sa va spun durerea mea, pacatele mele , iubirea mea . Am sa va spun ca as fi dat orice ca sa fie bine . Am sa va spun la fiecare ce’ati insemnat pentru mine . Si apoi v’as fi spus ca v’am iubit .. cu totul . V’am cunoscut din adancul sufletului pana la margini , v’am lasat sa credeti ca nu stiu nimic .. dar cum zicea cineva eu stiu totul . E ceva in mine care va citeste pe toti .Chiar daca nu v’am spus niciodata prin viu grai cat va iubesc … eu v’am iubit . V’am iubit asa cum sunteti . Cu pacate, cu defecte , cu calitati . V’am iubit cum mi’as fi dorit eu sa fiu iubita ..

1 comentariu (+add yours?)

  1. Lorena
    Dec 27, 2009 @ 05:43:49

    Vei fi iubita!
    Poate nu azi, poate nu maine … dar va veni o zi in care viata iti va fi plina de iubire!

    Răspunde

Lasă un răspuns

