intr-un colt de suflet zace speranta

http://www.youtube.com/watch?v=owTmJrtD7g8

inchid ochii si traiesc din  amintiri in unele momente……..simt….. sper… doresc !!!

5 comentarii (+add yours?)

  1. Domnul Bolog
    Dec 23, 2009 @ 14:30:55

    deci… ne punem pe vorbit?

    Răspunde

  2. Lorena
    Dec 26, 2009 @ 07:18:57

    Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

    Răspunde

  3. Lorena
    Dec 27, 2009 @ 05:37:43

    Si mie mi se intampla uneori … inchid ochii … si retraiesc …
    Speranta … n-o lasa sa moara niciodata!

    Răspunde

  4. tatiana
    Dec 27, 2009 @ 08:28:31

    Exact asta e si starea mea in acest moment, traiesc raportandu ma la trecut. Sper sa ne treaca si sa traim in prezent mai mult, prezent care sa fie foarte placut si care sa ne determine sa nu fugim catre amintiri

    Răspunde

  5. Lorena
    Dec 27, 2009 @ 15:28:45

    O sa ne treaca Tatiana…sunt sigura de asta.
    Cel putin, eu asta mi-am propus…sa traiesc numai in prezent si sa zambesc amintirilor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

