Despre mine…

As incepe sa ma laud daca a-s fi un pic obiectiva dar sunt modesta si spun ca sunt un simplu om.. manat de ambitie si orgoliu(uneori).Mi-am trecut s peste orgoliu de multe orii si nu pot sa spun ca am fost foarte multumita dar asta e.Am o varsta la care multe fete  isi doresc  sa se distreze dar eu imi doresc stabilitate, dar si distractie in acelasi timp.Vreau o  relatie stabila, vreau un om cu care  sa impart  bucurii si momente mai putin placute, sa-mi aduca cate un zambet in fiecare dimineatza!

2 comentarii (+add yours?)

  1. CornelT
    Dec 28, 2009 @ 16:11:14

    bla bla bla bla……….la multi ani!

    Răspunde

Lasă un răspuns

