prea multe…

Cred ca visez ca matza la struguri verzi sau cum se spune habar n-am ” :)) scriu doar cand sunt trista pe acesc blog, dar acum am trecut la cealalta extrema.. ce draq stau eu si visez la iubiri si tampenii pe pereti cand nu stiu daca se va intampla asta vrodata , poate ca eu nus facuta pt asa ceva, poate ca nu merit sau cel putin ce vreau eu … nu va fi chear asa.. ce pot oferi? iubire..:D ha .. :)) si e dea juns??? cateodata iubirea  nu-i deajuns pentru ca  asta-i adevarul, nu traim in povesti si nu exista printi si printese…Am ajuns la concluzia ca trebuie sa fiu un pic mai indiferenta, un pic mai.. altfel dar se gaste sa fiu asa cu persoanele care chear nu merita.Barbatii… ehee daca pot fute tot ce le sta in cale e ok, si cand se cam satura  nu mai au nevoie de nimic, toate inceputurile sunt frumoasa, dar se gandeste cineva la suflet cred ca nimeni… sau poate pre putine persoane… pei care mai poate fi genul ala de barbat frumos, istet, atent la detalii, si sa ofere iubire??? ma rar, chear foarte rar.E, despre mine sunt multe si putiune de spus, am sa scriu si despre mine un articol in care sa gasesc  ceva de spus.E ora 01:10, inca nu am somn ma bantuie niste ochii frumosi in minte😀

Lasă un răspuns

