Iubesc…

Iubesc rasaritul, razale sorelui, iubesc marea si muntele, iubesc natura, iubesc trandafiri,imi plac mi mult  acriturile decat dulciurile, iubesc libertatea,imi plac oameni cu bun simt, iubesc atingerile timide, imi place sa incurajez, sa ajut, a mangai,s admir, sa personalizez,nu vreau sa fiu uitata, imi doresc sa ajung in inima cuiva si a raman acolo,iubesc sa alerg prin ploaie,sa culeg flori de camp  de prin spini pentru ca sunt cele mai perfecte flori,imi place  iarna, primavara,ador expresi unei fete  prin gesticulatia sprancenelor si ochilor

Lasă un răspuns

