…..lumina din apa….

..

Ieri am avut o zi un pic stresanta, la finalul ei nu am fost f multumita de mine, am avut un pic de relaxare dar cand am ajuns acasa ,o durere crunta de cap ma   doborit, dar nu am  intrat la pc si iar am iesit tarziu :(…. mareu ma iau cu cate ceva si timpul zboara,mereu gasesc  sa mai  fac ceva, ori poze, ori acest blog sa mai caut cate ceva, si tot asa!!!Lumina din apa….Am avut o depresie si nu credeam ca voi ajunge asa niciodata, confuza, aiurita, fara chef, fara viatza, cam greu…Am un om langa mine care ma sprijina….offf e greu sa leg multe fraze… mai bine tac

1 comentariu (+add yours?)

  1. Masaj erotic
    Mar 01, 2011 @ 19:44:51

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

    Răspunde

Lasă un răspuns

