……prima dragoste…primavara incepe cu tine….

O MELODIE  CARE   BINEDISPUNE :

Prima ploaie de vara nu tine…

Daca tu esti inceputul meu.. daca tu esti primul lucru care il vad dimineatza cand deschid ochii, numai am nevoie de altceva…Eu sunt aici si te privesc incerc sa  inteleg privirea ta.

Primavara incepe cu tine….

3 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Ian 05, 2010 @ 12:07:17

    Primavara, dragostea… viata insasi incepe cu persoanele la care tinem…

    Răspunde

  2. Gabriela
    Ian 06, 2010 @ 21:08:38

    Ma bucur ca mi-ai gasit blogul si ca facem astfel cunostinta doua Gabriele!🙂

    Am ales pentru primul comment aceasta imagine
    din postarile tale, pentru ca porumbelul alb este un simbol al puritatii, al pacii, al prieteniei!

    Te mai astept cu placere, pe blogul meu!

    Răspunde

Lasă un răspuns

