……..04.01.2010…

M-am bagat in pat in dorinta de al lua in brate  si de a adormi linistita.era trecut de 12 noaptea.. dar nu a fost asa.. am inceput o discutie prin care ne raneam reciproc , eu una nu pot sa accept despartirea de el dupa atat de mult timp, nu-mi vad viata altfel, adica nu vreau sa o vad altfel;sa ridicat a fumat o tigara, se simtea  agitatie in vocea lui…iar eu am luat in brate un pui de perna si incercam sa-mi ascund faptul ca plangeam, simteam cum fiecare lacrima siroia din ochii mei , strabatea obrazul si cadea pe perna.. unele dintre ele era atat de fierbinti iar altele erau reci…niciodata nu mi-am explicat acest fapt.Am intins palma langa obraz si am facut un caus in care am strans lacrimi…un suspin al meu la facut sa tresara,si mi-a spus cu voce stiinsa ”numai plange”, cand am auzit nu-mi mai puteam stapani lacrimile …..iar in minte imi zburau imagini cu noi cand era totul frumos… ma gandeam ca nu te pot pierde, ca te iubesc .. dar nu am spus nimic, decat ca ”nu plang , ti se pare tie”.Da, apoi sa bagat in pat langa mine….vazand ca nu ma opresc din plans si-a pus o mana pe umarul meu…………………….atunci o voce din mine striga:”te iubesc enorm si nu vreau sa te pierd, te iubesc…”dar nu am putut rosti nimic am vrut sa imi pun mana peste palma lui dar simteam ca sa nu pot , ca mi sa blocat corpul si nu-mi mai raspunde comenzilor, peste catva timp  molesita de somn, am indraznit sa-i acopar mana cu a  mea , pe umarul meu…. ma simteam ca un copil care castigase cea mai mare jucarie , cea mai colorata, cea mai cea..plangeam..apoi m-am intors cu fata in sus ,am continuat sa fiu legata de el printr-o palma, palma lui, am luat-o si mi-am asezat-o pe piept sa vada cum imi imi bate inima, am tinut-o stans pe obrazul meu sa vada cum imi curg lacrimi, sa vada ca mi-e dor de noi ca il iubesc, Acum cand scriu am ochii plini de lacrimi,am realizat ca am gresit si vreau sa mi se dea ocazia de a indrepta greseala, ca vreau sa o luam de la inceput , sa uitam tot…sa fim ca la inceput.Ieri toata ziua am incercat sa ma binedispun , prin orice, dar pot uita pe moment ca suntem acum doi straini,ca tu nu poti uita o greseala de-a mea, ca nu poti trece peste ea cu toate ca ti-e foarte greu.. oare ce suflet ai.. caci suflet ai pentru ca se vede ca suferi, ca ti-e greu … acum 2 nopti … am simtit ca se juca cineva in parul meu…inchid ochii si parca simt si acum cum era…eu cred ca am visat… sau poate imi doresc sa fie un vis…sau poate erai tu…A-s fi vrut sa te stang in brate sa te lipesc de mine sa numai pleci niciodata…te iubesc G.

15 comentarii (+add yours?)

  1. Lorena
    Ian 05, 2010 @ 12:32:26

    Minunata si in acelasi timp, trista, declaratia ta de dragoste…

    Răspunde

  2. CornelT
    Ian 05, 2010 @ 19:36:20

    pe cine tot iubesti atata….? persoana aia iti citeste blogul?

    Răspunde

    • Gabriella
      Ian 05, 2010 @ 19:57:50

      pe cine iubesc…G..si e suficient, iar de citit blogul , nu, nu mi-l citeste,acest blog este jurnalul meu,unde doar cei care nu ma cunosc in viata reala il puteti citi si critica sau ma puteti aproba.multumesc!

      Răspunde

  3. MIKA
    Ian 06, 2010 @ 11:35:43

    Trist blog…stiu cum este sa fi in acesta situatie ,poate de aceea am avut pielea gainii in timp ce-l citeal .
    Stiu ca esti ingandurata …asa ca trimit o piesa pe masura :

    Răspunde

  4. MIKA
    Ian 06, 2010 @ 20:26:59

    Am raspuns si la mine :
    „Nu stiu ce inseamna fluturi,dar am cautat😀 .
    fluture – zburand semnifica :iubire nestatornica din partea unei persoane pe care o doresti.”
    Coincidenta? …..neah!

    Răspunde

  5. analfabetul
    Ian 07, 2010 @ 19:25:39

    cu ce ai gresit? care a fost greseala aia mare peste care nu a putut trece? si daca stii ca e mare greseala de ce te legi de sufletul lui?
    gandestete daca gresea el la fel tu ce faceai?

    Răspunde

  6. noname
    Ian 17, 2010 @ 22:57:35

    un fel de „amic” aaah?:))))te tin eu minte😛
    app….iar il „iubesti”?nu te mai juca de`a iubitul…..stim amandoi la fel de bine ce simti….nu te mai minti singura…

    Răspunde

Lasă un răspuns

