..inca o postare..

M-am trezit cu chef de scris si de citit…am scris articolul de mai jos si acum stau,am fost fata vrednica azi, am bagat cam 3 masini la spalat pana acum..am papat si ascult:

cred ca va place si voua ;;)…. despre mine nus ce sa mai spun.. sunt o sagetatoare foarte pupacioasa, iubitoare,nu ma omor dupa dulciuri mai mult dulce-amariu,vioaie,sunt un semn de foc😀 deci ma apind foarte repede dar sa zicem ca in cazul in care ma supar imi trece foarte repede…imi place sa cunosc foarta multa lume sa comunic,deschisa la nou,cred ca destul de intelegatoare..iubesc libertatea, ma indragostesc cu toata inima, apreciez sinceritatea si naturaletea uni om…nu-mi plac persoane fara bun simt..imi plac trandafiri plini de roua,bujori,crini(mi se par flori triste si trecatoare)imi plac bebelusi,cred ca e cel mai frumos dar de la D-zeu un copilas…mi-as dori un bebelus🙂 imi place primavara si iarna..ca un inceput si un sfarsit, Nu-mi place ca uneori sunt prea timida.. prea egoista, prea tematoare, prea trista…mi sa spus ca am niste ochii foarte mari si expresivi.. dar zambetul completeaza, el face tot,stiu ca mai am multe de invatat.. stiu ca nimic nu e usor .. dar mai stiu ca ce realizez din greu apreciez mai mult..fiecare om e special in felul lui..; nu-mi place ca nu pot uita umbre din trecut…sunt amintiri ca ma intristeaza, dar stiu sa iubesc fiecare clipa de bucurie..sa traiesc fiecare zambet la intensitate.

11 comentarii (+add yours?)

  1. MIKA
    Ian 06, 2010 @ 11:21:02

    Unii spun ca „poti sa-ti aduci lumea la picioare cu un zambet” …Continua sa zambesti,este singurul lucru care nu costa si ne face bine …

    Răspunde

  2. i.o.flavius
    Ian 06, 2010 @ 18:58:17

    servus
    frumoase ginduri… nici eu nu pot uita umbrele din trecut dar am invatat ca pe ele cresc mai mereu clipele de bucurie de mai tirziu… intr/un fel sau altul🙂
    numai bine!

    Răspunde

  3. DianaEmma
    Ian 06, 2010 @ 21:29:47

    Frumoasa descrierea.
    Ma bucur ca am apucat sa mai cunosc ceva despre tine.🙂

    Răspunde

  4. emmafantasy
    Ian 14, 2010 @ 19:12:55

    Săgetătoare? Nice!🙂 Te salută o berbecuţă😀

    Răspunde

  5. madox
    Mai 12, 2010 @ 13:36:33

    imi place cum scrii🙂

    Răspunde

  6. Masaj erotic
    Mar 03, 2011 @ 20:02:54

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

    Răspunde

  7. hyip investment
    Feb 06, 2012 @ 16:39:49

    ..inca o postare.. Ratacind printre ganduri I was recommended this blog by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my difficulty. You’re amazing! Thanks! your article about ..inca o postare.. Ratacind printre ganduriBest Regards Lawrence

    Răspunde

Lasă un răspuns

