..greselile mele…gramatica mea…

Imi pare rau ca am dezamagit un cititor razlet care ma criticat foarte rau ca am avut unele  scapari gramaticale… pai ma desteptul lui peste.. tu oi fi vrun mare critic literar si eu nu stiu.. sau poate am eu am scos cateva volume de romane., poiezii si nu stiu..Scriu cum vrea curu meu si ce vrerau eu, daca te irita atat de tare ma poti ignora, ca eu sunt mai analfabeta .. ce draq sa fac si eu an doua clase ca trenul”si dupa cum spuneai tu”daia nu-mi gasesc job , asta e dar imi ocup timpul  facand altele, de exemplu  citit replicile tale destepte de put’ dar in fine ..Acum ma dresez tuturor care ma citesc:va multumesc tuturor care ma cititi si ma urmariti incontinuare pentru ca scriu de place pt mine si pt voi, e jurnalul meu,”’Gresesc gramatical, poate gresesc si-n viata mea privata dar ce???oricum toti facem greselisi e omeneste.Bun sunt eu mai bleguta si nu stau sa-mi corectez ciornele… imi vine cheful si scriu.. e o chestie de moment.. e starea mea pe care vrea sa mi-o expun… sunt si eu un copil :))))

4 comentarii (+add yours?)

  1. analfabetul
    Ian 07, 2010 @ 22:47:12

    hmmmm bine ai venit in club.
    stii cati critici din astia se gasesc? valeu…
    stai linistita, cine vrea sa te citeasca te citeste si asa…

    Răspunde

  2. CornelT
    Ian 08, 2010 @ 07:43:25

    toti gresim, important e sa te inteleaga omul…oricum cred ca in timp o sa se cam simplifice si limba romana…deja e in curs….🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

