..mica olteanca..

Sunt de origine din Alexandria, in judetul Teleorman dar locuiesc in jurul Bucurestiului , cei care ma stiu imi spun ca-s olteanca.. mica olteanca”😀, eu nu cred,  bine asta e o vesnica discutie care vreau sa se termine ca mine:D.Fiind din acea zona am un vocabular foarte bogat cuvinte precum ”fusei, ma dusei” au fost foarte utilizate de mine.Azi am fost in vizita si din discutie in discutie  am reusit sa starnesc rasete si mare zarva din cauza unui regionalism😀 vorbeam  de ciucurasi si eu tot explicand  cum se face  cei din jurul meu au inceput sa rada in hohote..de ce? pai…”stiu sa fac si  ciucuri.. stii se face o cola de hartie se face o gaura in mijlor si apoi se umple cu rolan ””la ocol””:))) domne !! ete ca eu nu stiam ce cel cuvant dar  ca peste 1 minut sa aud ”’ aha olteanc-o” la ocol da:))).. mad si sunt mandra cas olteanca atat timp cat sunt un om cu bun simt😀 si e bine ca-i fac si pe cei din jurul meu sa rada.Viata e prea scurta sa fie irosita cu prostii  ce ne intristeaza, multi nu realizam ca maine numai putem fi… un caz a fost cel a lui Cristi Tecuceanu de pa Cronica Carcotasilor :(  D-zeu sa-l odihneasca!!! Dar mergem innainte si incercam sa savuram fiecare moment!!Zambeste , maine poate fi mai rau!!! Si cum zisei” ptuuu olteneste iar:D va pop dulce!!

8 comentarii (+add yours?)

  1. analfabetul
    Ian 07, 2010 @ 19:26:32

    hmmm
    e adevarat ca oltenii au casa in colturi?😀

    misto post… imi place..

    Răspunde

  2. DianaEmma
    Ian 07, 2010 @ 21:38:00

    Majoritatea oltencelor pe care le cunosc sunt rele, insuportabile si dracoase.😛

    Hai… sunt si exceptii. Am o colega de facultate olteanca si e super de treaba si simpatica. Dar mica si a dracului.😛

    Ma inveti sa fac supa de praz?😀

    Răspunde

    • Gabriella
      Ian 07, 2010 @ 21:40:41

      eu vreau sa fiu din categoria celor dragute, exceptia care confirma regula :Dsi mica nu prea cred ca sunt ca am 1,70 :d bn poate la ani ca te sunt prin 87”:D si legat de bucatarie te invat sa face ce papica vrei tu😀

      Răspunde

  3. emmafantasy
    Ian 14, 2010 @ 19:10:01

    Ce au toţi cu oltenii, măi?🙂 Şi eu sunt olteancă, dar sunt drăguţă de felul meu😀😀😀 Iar perfectul simplu este corect din punct de vedere gramatical. Lăsaţi oltencele în pace, ok?🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

