ce e azi.. ce va fi maine…

Ascul melodiea din articolul de jos…. as bea o cafea si as fuma o tigare…privesc in jos…la mine in cap e o amestecatura de idei…de la un timp ma uit in oglinda si-mi place ce vad…bruneta,ochii mari, vioaie,innalta..par lung ondulat, dar ce… frumusetea nu ma ajuta foarte mult sa ies din starile de tristete…oricum mereu vad cate ceva ce nu-mi convine la mine si ma doboara .. singurul lucru e ca nu pun pe mine nimic… a-s vrea o  cura de ingrasare sa mai pun ceva kg pe mine.. cred ca m-as simti mult mai bine in pielea mea.

Mi-as dori..sa scriu o carte…mi-as dori sa ma duc la unchiul meu la New York… mi-as dori  libertate…mi-as dori un om care sa ma iubeasca si sa ma inteleaga, asa cum sunt, sa ne intelegem din priviri, sa traiesc macar 1 data in viata o poveste de basm  macar pentru o zi..

De ceva timp vorbesc cu un cititor de-al meu in particular, si tin sa-i multumesc  mult ca imi citeste blogul si incerca sa intelega cum sunt.E un om minunat, un om care stie unele lucruri, care iubeste ce iubesc si eu..ma intreb ce culoare ai ochii tai..hmmm acum stiu.. e interesant prin felul lui de abordare…foarte deschis..

Din fire nus prea credula .. nu’s de ce, dar nu cred vorbele barbatilor… am momentele mele cand nu cred o iota de’a vreunuia cred ca asta mi se trage  din cauza minciunilor servite mai demult.Cand spun Da , sunt foarte sigura,imi place sa risc…imi doresc sa fac o schimbare de look vreau o tunsoare bob, vopsita blonda varfuri roz si lentile de contact albastre…:D hihihi am idei multe eu😀

Ador bunul simt… il apreciez mai mult decat adevarul…

Cred ca o sa-mi fac un 3in1 .. am pofte.. si am observat ca de la un timp .. iubesc sucurile din grapefruit… imi place amaruiul

8 comentarii (+add yours?)

  1. CornelT
    Ian 14, 2010 @ 12:15:47

    sigur nu sunt eu……🙂

    Răspunde

  2. joschilotii
    Ian 14, 2010 @ 14:18:45

    Gabriela printre gânduri…așa ești în blogroll la mine🙂

    Răspunde

  3. DianaEmma
    Ian 14, 2010 @ 15:52:42

    Atata vreme cat visezi, merita sa si incerci.
    Si schimbari de look, si schimbari de viata.
    Parul creste… daca nu reusim pe noul drum, putem mereu sa o luam de la zero daca avem frota necesara…

    Răspunde

  4. analfabetul
    Ian 14, 2010 @ 21:25:50

    cand ai pomenit de o tigara chiar in acel moment mi-am apris una…
    frumos mai scrii si….
    tu ai sperante pentru o zi. nu vreau doar 5 minute. atat.
    cine stie poate vom avea noroc amundoi in viata…
    eu dupa ce m-am lasat de fumat am luat 30 de kg . am ajus la 110kg si acum am 94.😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

