~barbati….&&&&&….

Am dureri de cap…si nu m-am dat cu capul de perete..si nici nu am vreun cucui..doar ca ma irita prostia si grosolania unor barbati .. deci specific unora… si detest nesimtirea uiiiiiii.. o urasc.. ca sunt si tipi ok..

Uni sunt atat de prosti incat nu au habar sa vorbeasca… folosesc printre multe alte cuvinte minunate si  exp: ”fa, ma, kkt,bai,slbs, mata, si multe altele..ca sa nus pun de gesturi….exp: scarmat in nas (bilute), in fund… (hahah stai ca mi-a ramas chiloti in cur), basini(spargem chiloti), ros unghii(s-au inventat saloanele, unghiera etc),dinti nespalati si multe alte gesturi scarboase…

Mei oameni buni cum pula mea sa se intalneasca una cu voi cand voi sunteti neangrijiti… par in nas.. par in cur.. par peste tot numai in cap nu…. eu una nu as putea face asta nici de ar fi cel mai mare futac de pe terra.

Cum draq sa se linga una cu tine  cand tu nu stii ce e pasta de dinti.. cand o vezi o pui pe paine si zici ca e unt….:D. acum am ridiculizat dar am intalnit oameni pentru care periuta de dinti era trofeu, o tineau numai sa se uite la ea fara  a o utiliza, eu chear nu-i inteleg.. dar in fine.. si uni sunt baturi in cap si nici nu vor sa invete ce e bine!

Am  cunoscut candva un  personaj care ii miroseau talpile..mei mama un miros de te dadea pe spate… si culmea ca nici nu vroia sa se spele dupa ce se descalta.. asta din cate mi-a povestit, eu bine i-am  spus sa foloseasca diverse  spreiuri creme dupa ce se spala bine , dar eu am vorbit eu am auzit.

Asa… e cum sa iasa omul cu uni asa.. pai cum sa vorbesc eu cu unu care cand deschide gura  miroase a canal:D

sau alta categorie sa zic asa..obsedatii sexul … uiuiui ma trec fiorii numai la gandul ca-mi pot povesti sau propune chestii ciudata.. de eplx: sa-mi povsteasca cum isi baga vibratoare in cur sau altceva.. sau sa ma violeze brutal :))) ca senzual imi place:)))

cu toate ca ultima categorie nu ar fi asa rea , numai sa-mi placa tipul si…. e ok:D.

.

si cum spuneam mai bine  decat asa fel de oameni ma lipsesc ..

nu-s pretentioasa ca doar nu vreau sa fie unul asa… dar si asa poate fi si degeaba daca e prost si neingrijit.. si ciobanel….:P

E o vorba”  vorba dulce mult aduce ” ca om te poti face placut prin prezenta ta, prin felul de a fi..si multe altele..stiu ca prima impresie conteaza foarte mult.. ca aparentele inseala la 99% din cazuri..

Si cum spuneam…ceea ce poate defini gustrile mele :naturalete,ingrijire, inteligenta, simt al umorului dezvoltat…cred ca in oricine se poate mai  bine..educatia face mult.Eee as avea multe de povestit dar mi-e lene sa mai scriu.

Tot ce-i interzis, e palpitant invata sa mori in pula mea cu zambetul pe fata😀

14 comentarii (+add yours?)

  1. CornelT
    Ian 19, 2010 @ 07:53:59

    niste observatii…nu mai folosi cuvantul „pula” daca nu posezi asa ceva, te imprumut eu dc e cazul🙂
    nu mai fi asa rea cu oamenii….pe ei ii iubeste d-zeu ca si pe tine🙂
    si acum sa fiu porc te intreb „vii?”🙂

    Răspunde

  2. Gabriella
    Ian 19, 2010 @ 10:51:08

    aici nu.i vb de iubire.. e vorba ca multi trebui sa se mai educe😀
    si nu, msk nu-i nevoie mi-a imprumutat altcineva, ha si tocmai tu vb de rautati:P
    hai sa auzim de mai vb !!

    Răspunde

  3. Johnny
    Ian 19, 2010 @ 16:47:08

    Pe respectivii nici animale nu ii poti numi… insulti animalele… avand in vedere ca SOBOLANUL e cel mai curat animal…

    Totusi un adevar despre noi barbatii… Dupa casatorie majoritatea renunta la ingrijire.. gen parul din nas, de sub brat, dintre degetele de la picioare!
    Dar… Gabriela gresesti mult cand ne critici „nu avem par in cap”… la barbati odata cu varsta le creste paru in nas, urechi … raman fara par „pe cap” , intre degetele la picioare :))

    Răspunde

    • CornelT
      Ian 20, 2010 @ 10:38:24

      nu-ti mai da cu parerea….esti insurat? sau tu asa ai facut? poate altii nu….🙂 sau bei bere si ragai ca porcul si astepti masa sa fie pusa de sclava pe care ai luat-o de sotie? :)) nu mai vorbiti fratilor in numele altora…vb pt voi si atat…”noi barbatii?” de ce ma bagi pe mine si pe altii langa tine….nu exista „noi barbatii” …dar tu sa fii sanatos….

      Răspunde

  4. analfabetul
    Ian 19, 2010 @ 16:58:14

    am citit de doua ori acest post.
    de fiecare data am sa ma uit in oglinda. nu imi venea sa cred. tipa aceasta m-a descris perfect.
    m-am uitat in gura… valeu mama… era sa cad si eu jos. m-am descaltat… mama ce naspa put chicioarele mele…
    parul in nas imi atarna ca o liana din jungala… nu mai zic ca parul la cur e atat de mare si incurcat ca am renuntat sa ma sterg… mie frica sa nu imi ramana mana incurcata acolo. mai zice lumea dupa aia ca am vrut sa mi-o bag in cur…
    obsedat sexual… pai foarte obsedat. chiar am un vibrator acasa pe care il folosesc, dar mai mult imi place sticla de bere.
    sex brutal? daaaa imi place sa imi dai palme si sa ma dai pe usa afara… ce coool este.
    kiss all

    Răspunde

  5. analfabetul
    Ian 19, 2010 @ 17:48:36

    esti sigura?
    bagi mana in foc? tii neaparat sa te arzi?
    :D:D

    Răspunde

  6. CornelT
    Ian 20, 2010 @ 10:40:07

    gabrielo ma ia somnul cand vad cum te „guduri”…..al naibii pisicutele astea….🙂

    Răspunde

  7. Învăţătorul
    Ian 20, 2010 @ 16:49:36

    🙂 te-am citit omule si nu e precum spui!
    oricum….chiar si asa tot e de rahat faza!😛🙂

    Răspunde

  8. Masaj erotic
    Mar 27, 2011 @ 14:14:42

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

    Răspunde

Lasă un răspuns

