~sufar…in tacere ..

Uf..de aseara ma luat o durere de gat de numai pot … acum fiecare i-si da cu parerea ca trebuie sa sug…:D faringosept… alti sa beau ceai de ceapa. alti…:P pansamente cu… Bine eu am incercat odata ceaiul de ceapa si zis ca mor de scarba, si am zis sa numai incerc asa ceva oricat de benefic ar fi el

Acum pot spune ca sufar in tacere.. ca abea imi misc gatul .. ma misc ca lupul…doale” lau”

7 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Ian 20, 2010 @ 14:19:58

    Ceaiul de ceapa nu e asa bun.
    Reteta a la mama… ceai de busuioc si trandafir.😀 E mai gustos si mai bun. Si eu imi fac provizii de busuioc si petale de trandafiri pentru ceai.😀

    Daca vrei sa te dai pe legume, recomand comprese de cartofi pe gat. Le tii toata noaptea sau pentru un somn bun de dupa-amiaza si face minuni.

    Iar in loc de ceai, recomand ceva fierbinte si care si te unge pe gat: sadou. O cana de lapte fiert, amestecat cu un ou crud (se face in laptele fiert, asa ca nu o sa mai fie crud) si putina miere.
    Ia durerea cu mana.😀

    Răspunde

  2. analfabetul
    Ian 20, 2010 @ 17:00:19

    cred ca aceasta durere e de la un babalau care te-a facut sa astepti in timp ce el se distra…
    cand il vezi sa-i dai o bataita…
    ca medicament? cred ca o ingehtata ,merge cel mai bine. asa fac eu.

    Răspunde

  3. Gabriela
    Ian 21, 2010 @ 10:39:25

    Te simti mai bine?

    Sa-ti mai dau si eu un sfat?😉
    Am testat la ultima viroza, pentru durerile de gat si tuse, Mini-Inhalatorul salin ccare emite micro-particule uscate de sare.
    Are efect imediat!
    Iti doresc insanatosire grabnica!🙂

    Răspunde

  4. CornelT
    Ian 21, 2010 @ 21:33:32

    te-ai facut bine? vezi ca-l trimit pe ochelarist sa-ti dea la noapte o vraja sa te faca bine….🙂
    somn usor

    Răspunde

Lasă un răspuns

