Azi vreau..

Azi vreau sa ma simt libera, vreau sa zbor cu gandul departe si sa alerg prin mintea ta, vreau sa te simt gandindu-te la mine… vreau sa simt caldura… vreau sa fiu langa tine !!!

Am sa te strig in gand, am sa inchid ochii si sa te aduc langa mine…vreau linistea dintr-o noapte de vara…dorinta dupa o zi ploioasa….briza mari in par….

Azi imi doresc liniste, imi doresc sa scult melodia noastra si sa plang de dorul tau …in linistea unei seri sa simti raiul  in zarva unei dimineti sa simti racorea ce-ti improspateaza  obraji  fini..

Simt ca incep  sentimente puternice, sentimente ce nu le mai pot tine in frau.E greu, frumos, melancolic, fragil,intator, proaspat, aprizator, puternic….sentimentul

Iti daruiesc sufletul meu, dar nu stiu cat de mult conteaza pentru tine, cred ca il vei arunca la  gunoi ca pe un simplu nimic;

2 comentarii (+add yours?)

  1. analfabetul
    Ian 30, 2010 @ 13:34:19

    gata. se stie. esti indragostita.

    „Iti daruiesc sufletul meu, dar nu stiu cat de mult conteaza pentru tine, cred ca il vei arunca la gunoi ca pe un simplu nimic;”

    esti sigura? ai vorbit cu el?

    Răspunde

  2. noname
    Feb 04, 2010 @ 17:52:17

    crezi tu ca nu conteaza?te inseli…..eu unul asa cred….

    Răspunde

Lasă un răspuns

