Iti scriu azi..

Da, i-ti scriu azi pentru  ca numai pot tine cuvintele in mine, pentru ca numai rezist sa tin in mine iubirea ce o port!A-s vrea sa ma pot opri, sa te pot privi  de la distanta si sa-ti spun ca gata! stop! nu te mai vreau, ca iubirea ce ti-o port am sufoca ca numai ma pot preface ca sunt indiferenta, ca nu-mi pasa, ca esti pentru moment si gat devin rece.Dar nu pot, cand te vad savurez fiecare clipa petrecuta impreuna,ma topesc in bratele tale.. ca nu te las sa ma tingi prea mult pentru a nu muri in bratele tale de dor, ma  contopesc cu tine la fiecare sarut, fiecare clipa de amor!

Nu stiu daca trebuie sa-ti spun, dar  simt ca te iubesc , ca iubesc fiecare particica din tine, ca atunci cand iti aud vocea tresar, ca atunci cand te vad ma innmoi, ca sunt dependenta de tine.Uneori imi place sa ma joc cu tine, cu mine , cu cee ce simt.. imi place sa cred ca sunt indiferenta, imi place sa iti arat ca sunt rece, ca nu-mi pasa decat sa savurez placerea  de moment si atat Dar tu nu stii ca dupa acele ore in care  gust din placerea, eu  ma hranesc incontinuu din imaginea ta, ca imi hranesc sufletul.

E o combinatie dulce-amarui, o descriu fiind:…joc, placere, dans, extaz… ”’Esti dulce ca pacatul”’-i-am spus candva  si a zambit ..da dragul meu esti dulce ca pacatul… si eu nu ma pot abtine de la tine niciodata, nu cred ca am acea putere.. sau poate o am dar nu vreau sa pun punct, pentru ca am devenit dependenta de alintul tau.. de atingerea ta fina.. de pieptul tau cald.. de buzele tale  carnoase si bine conturate.. de parul tau moale..de tot ce-ti apartine.

3 comentarii (+add yours?)

  1. analfabetul
    Ian 30, 2010 @ 14:09:40

    pai ferice de el, sau poate nu.
    sper ca nu te mariti nu?😀

    Răspunde

  2. DianaEmma
    Ian 30, 2010 @ 14:14:27

    Cuvinte asa frumoase merita citite/auzite de cel caruia i se adreseaza…

    Răspunde

  3. noname
    Feb 04, 2010 @ 17:54:28

    cu siguranta intr-un fel sau altul le citeste…….

    Răspunde

Lasă un răspuns

