Sa fii om

Am lipsit cateva zile in care am incercat sa-mi rezolv niste probleme si sa iau anumite decizii privitoare  la mine si a unor persoane care intra cu mine in contact.In primul rand nu am sa raspund celor care imi lasa comentarii aiurea,cu tonica lor de destepti  deoarece  acest blog l-am facut numai si numai pentru mine.

In concluzie celor carora le irita cerebelul, pot iesi de aici printr-un simplu clik, si fara sa-mi lase comentarii care pe mine ma lasa rece.Mai mult, pot tine argumentele lor de mari genii in gramatica numai pentru ei, pentru ca sincer,nu imi pot lasa decat un gust amar prin simplul fapt ca nu au suficienta capacitate dea ma corecta.

E o vorba:” vedem gunoiul din ochiul altuia si nu vedem barna din ochiul nostru” Dar cel mai simplu pot sa numai intre aici daca nu le place.Nu am sa le raspund prin cuvinte jignitoare celor care au ”tocat ” aiurea despre blogul meu,nu as fi mare  agitatie pentru mine, dar consider ca nu foloseste la nimic si in plus cearta nu duce nicaieri.

Atat timp cat nu mi-am facut blogul pentru a ma evidentia prin geniozitate, sau pentru a ”fii la moda” cum sunt multe alte personaje”(pentru ca altfel nu le pot spune) sincer nu are dreptul nimeni sa-mi dea mie lectii.Va rog sa va pastratia rgumentele jignitoare acolo in capul vostru si sa le descarcati altfel.. de exemplu sa faceti ceva stralucitor din care sa reiasa ca v-ati folosit acel neuron disponibil pentru stres sau nervi.

Dupa cum bine stiu, suntem multi cei care stiim sa dam lectii si sfaturi, dar foarte putini le pun in aplicare.Stiu ca vorbe urate putem spune toti , jigniri si mii de vorbe sau gesturi care nu aduc ceva bine, dar e atat de greu sa facem un bine… e foarte greu.

Candva, mai exact cand am inceput sa scriu acest blog, i-am spus unei persoane ca ”e usor sa faci pe cineva sa planga, dar mai greu e sa aduci un zambet pe buze”’  Subtitutlul   ”pentru ca ma faci sa zambesc” e adresat unui barbat care ma facea sa rad in fiecare zi, care ma trezea intr-un zambet, iar cand i-am spus acele vorbe nus tiu cat de mult ma aprobat, dar pentru mine prin faptul ca ma facea sa zambesc, era foarte mult!

Asa ca tin sa-i spun D-ul Alecs, ca imi poate scrie mii de posturi in care sa ma faca cum vrea el, pentru mine e egal cu zero Daca vreau sa ma schimb , ma schimb din propri-am initiativa, nu din presiunile altora.Dar tin sa-i multumesc  pentru vorbele frumoase adresate acolo, prin acel post a dat dovada de muuuuuult bun simt.. foarte frumos din partea lui, la cat mai multi vizitatori!

”Acela fara de pacat sa dea cu piatra”- e greu sa vezi cum alti judeca fara rost..dar noi stiim sa aruncam vorbe pentru ca e foarte usor!Ei” nu vor intelege niciodata ca fara imperfectiune suntem ‘seci, ca fara multitudinea de caractere am fi niste copii la indigo,ca un lucru facut mult prea usor nu il valorificam pe deplin.

Fiecare are mentalitatea lui, incercam sa ii acceptam si pe cei din jurul nostru  asa cum sunt, dar nu aducand acuze si etc.. uneori mai e cazul sa si ignoram cee ce nu ne place

Multi nu stiu ce inseamna diplomatia

3 comentarii (+add yours?)

  1. sufletdefemeie
    Feb 04, 2010 @ 11:38:03

    Uite, eu vreau sa-ti spun doar un lucru. ” Lasa lumea sa vorbeasca, asta-i treaba ei… „. E si pacat sa te impiedici de lucruri marunte si sa te lasi afectata de ele. Tu fa ce simti. Cand simti. Criticile, daca nu sunt constructive, sa nu te atinga.
    Pana la urma, aici e „casa” ta, nu?
    Numai bine.

    Răspunde

  2. Gabriella
    Feb 04, 2010 @ 16:42:48

    da, stiu gura lumi nu o opreste nimeni..

    Răspunde

  3. Alecs
    Feb 08, 2010 @ 21:55:28

    daca nimeni nu iti spune unde si cum gresesti, cum poti deveni mai buna ? Cum iti poti corecta greselile ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

