~Durerile copilariei~

Am preluat leapsa de la MIKA si am sa onorez cu o mica povestiora din copilaria mea!

Nu stiu cate din povestile mele din copilarie au avut un final dureros, dar majoritatea au fost nebunii cu final fericit!

O durere mare pentru mine  a fost  in 87′  cand am luat contact pentru prima data cu luminitza de la capatul” capatului😀, nu-mi amintesc dar stiu ca mi-a povestit mama  ca am luat note 10, deci in concluzie am tipat cat ma tinut gurita!

Copilaria mea nu a fost extrem de fericita datorita lipsei unui om foarte important din ea, dar am reusit sa merg innainte pentru ca eram copil si nu prea stiam eu chear foarte multe!

Pana la varsta de 3 ani eram rasfatata familiei, stiu ca nu am fost la gradinita cred ca eram prea mica pentru asta , dar ma lasa mama acasa si imi faceam eu de joaca de expl: ma imbracam in rochiile ei  si ma incaltam in pantofi cu toc, asta iubeam cel mai mult.Intr-o zi am vrut sa ma machez si m-am razbunat pe trusa de farduria mamei , am luat un bat de chibrit si am scobit toate culorile… apoi dupa ce m-am facut cu verde la ochii, m-am rujat cu o oja rosie.Cand a ajuns mama acasa eu am avut bunavointa  sa ma ascund,Oricum  mi-am luat o bataie pe cinste.Alta prostie pe care am facut-o a fost sa rastorn o cutie cu bolduri in pat…

Odata cand am fost la plimbare in parc m-am ascuns de ai mei si m-am ratacit.. si ce mai m-am pus pe plans.Stiu ca mi-a povestit mama ca niciodata nu imi tineam fusta pe mine si o saltam ca naroda pana sus sa nu care cumva sa cada, apoi palariile mi le puneam in cap din viteza le aruncam in sus si asteptam  sa cada in cap la mine cum trebuie” dar la mine cum trebuie” insemna pe o parte.

Dupa varsta de 3 ani am fost la tara la mama unde iubeam joaca cu fratele meu Denis, cel care mi-era foarte drag si careai niciodata nu am vrut sa-i zic ”nene” cum isi dorea.Multe din certurile noastre au fost din acesta cauza, bine el fiind mai mare vroia sa se impuna dar fara efect la mine.In aceal an am reusit sa  fiu alergata de gascan, de atunci am prins frica de ei nu cand ii vad si acum fug..am mai reusit sa iau paduchii de gaini pentru ca ma cocotam in locul unde dormeau ele, apoi faza cu ascunsul era la ordinea zilei cand intr-o zi am  facut o mica gafa, m-am ascuns de mamaia si dupa ceva timp ma trecut treaba m, si nu am iesit de sub masa de unde eram si am facut pe mine.

De la 4-5 ani am fost mutata la tata la tara , alt loc unde puteam sa fac mult mai multe prostiore.In spatele curti era un lac mare unde mergem la scaldat eu si inca 2 prietene ale mele. Am mers intr-o zi cand  ramasesem singure si m-am umplut de noroi si de frica atunci cand m-am vazut asa murdara am fugit acasa si  m-am bagat in pat.Am murdarit toata lenjeria apoi cand m-am dezmeticit  am scos.o si am spalat-o  iar cand a  avenit mamaie acasa sa mirat de ”vrednicia mea!

Cel mai mult iubeam sa ma catar in copaci, fiind o fire mai baietoasa purtam numai pantaloni, nu aveam nici o pereche care sa nu fie rupti intre picioare.Stiu ca aveam un nuc in spatele bucatarie in care ma urcam zilnic si veneam pe margineam acoperisului si la lasam ca capul in jos de ii speriam pe toti.Prima betie am tras-o tot atunci, din fire mai agitata am dansat pe am obosit si atunci mi-a venit ideea de a am ascunde  in casa sub masa,Vazand ca nu ma cauta nimeni am dat sa ies, cand am dat peste o sticla de vin , am inceput sa iau cate o gura si  mai iesem la dans un pic si tot asa pana cand m-am imbatat de numai stim de mine…mai tin minte ca eram in casa cu un ligheam sub pat adus de tata si vroiam sa ma uit la desene animate  dar ii vedeam invers si ma rasuceam si eu dupa ei dar tot invers ii vedeam! Mai  tarziu la 7 ani  am inceput si  scoala, tare mai m-am speriat de invatatoarea mea cand am vazut-o 1 data, avea o aluna proemintenta in frunte😀.

In primele saptamani de scoala am inceput sa-mi strang clasa si sa ii corup sa fuga cu mine… am mers sa culegem nuci Dupa ce am vazut ca gluma se ingroasa si nu ii mai pot duce innapoi , vad ca venea invatatoarea dupa noi.. si mama de baiatae ce mi-am luat de la ea plus ca a trebuit sa ma ia din gard ca ramasesem agatata cu capul in jos .De atunci am mai inceput sa ma indrept la sfaturile lui tata.. si pana in clasa 4 am fost premianta clasei, dar bine ca se compensa cu prostii cat mine de mari.

Multe prostiore nu mi le mai amintesc si multe pe care mi le amintesc  nu le pot scrie pentru ca mi-ar lua mult timp (zile intregi) dar buba” nu am avut multe.. poate cand am incercat sa  merg I data pe bicicleta (Pegas).Cele mai multe semne le am de cand am inceput sa lucrez in domeniul  alimentar : arsuri, taieturi etc

Dau mai departe leapsa la :

TOANTELE NU MERG IN RAI

COPII IUBIRII

GABRIELA

LILLE

CORNEL’

UNU PLUS DOUA

UN BLOG VISATOR

VADIM

6 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Feb 11, 2010 @ 14:13:52

    Prostioarele fac unele dintre cele mai frumoase amintiri.😀

    Răspunde

  2. MIKA
    Feb 11, 2010 @ 15:56:51

    Amintiri frumoase ai si tu ,chiar ca nu cu multe” bube” insa haioase .multumesc ca ai preluat leapsa ….am mai tras o burta de ras si acuma …(una am tras-o de dimineata) .
    Ps: te rog ,daca vrei sa faci trimitere la mine direct la blogul cu amintiri .http://mickelasblog.wordpress.com/2010/02/09/durerile-copilariei/
    O seara minunata !

    Răspunde

  3. DianaEmma
    Feb 11, 2010 @ 16:10:44

    Am vazut, mi-am notat.😀

    Răspunde

  4. Gabriela Elena
    Feb 11, 2010 @ 21:28:31

    Ce frumoase sunt amintirile!🙂

    Ma bucur ca te-ai gandit la mine!
    Este o leapsa de leapsa!😉
    Imi place foarte mult subiectul!
    Ma voi ocupa de ea la sfarsitul acestei saptamani.
    Mai am vreo doua, pe care trebuie sa le onorez.

    Răspunde

  5. cell61
    Feb 12, 2010 @ 07:55:37

    Ha ha ha, chiar şi fără sânge, amintirile tale sunt foarte amuzante🙂

    Fiind iniţiator al lepşei, voi citi tot ce se va scrie pe tema asta🙂

    O zi frumoasă!

    Răspunde

Lasă un răspuns

