~Nostalgie~

Sunt nostalgica…am cazut in putul cu melancolie…dupa mult timp ma rascolesc amintiri multe amintiri…

mi-e dor…. mi-e dor de tot.. mi-e dor si de momentele grele…si de tot..

va urma…

continuare: 24.o3.10 .. Da si totul cred ca se trage de la primavara, cred ca e astenia  de primavara😀

6 comentarii (+add yours?)

  1. analfabetul
    Mar 20, 2010 @ 22:55:00

    si mie me dor de cineva…
    hihihih

    Răspunde

  2. Gabriela Elena
    Mar 23, 2010 @ 06:08:26

    „Dorul este focul care arde sperantele, dorintele, durerile…, iar cenusa care ramane reprezinta amintirile” Octavian Paler

    Frumusetea limbii romane ne-a daruit un cuvant unic, acela de DOR.
    Nostalgia, tristetea, nadejdea revederii cuiva drag, starea de dor, acest sentiment atat de complex, nici o alta limba nu-l defineste atat de bine ca si limba romana.

    Răspunde

  3. joschilotii
    Mar 23, 2010 @ 08:31:33

    „Mama-i dusă în sat cu dorul” și mi-e nostalgic puișorul🙂

    Răspunde

  4. joschilotii
    Mar 23, 2010 @ 16:33:12

    și mie mi-e nostalgic puișorul🙂

    Răspunde

  5. Pucca
    Mar 23, 2010 @ 19:51:28

    chiar de curand am auzit aceasta melodie la matusa mea in masina..:) si nu stiam cum se numeste…imi place si blogul tau..accepti link exchange? daca da, anunta-ma pe blogul meu.:)

    Răspunde

  6. Pucca
    Mar 24, 2010 @ 19:12:36

    multumesc, acum te adaug si eu.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

