~ Dimineata de Martie~

Frumoasa  zi am inceput-o cu o cafea tare.. Mamacica a reusit sa ma trezeasca si nu am mai adormit, plus ca Max a  avut si el contributia lui prin latrat si urlete, sa ma faca sa ma ridic din calduroasa mea paturica.

Azi am sa trec in calendar un mic semn pentru ca pisu’ meu a reusit sa iasa din casa fara sa merg cu el.Sunt chear bucuroasa ca vrea sa iasa in oras fara mine, tot timpul i-am zis sa iasa cu prieteni sa se duca la fotbal, sa iasa la o bere cu baieti sa fie un pic mai liber , dar vad ca am reusit ca dupa mult mult timp sa fiu si eu singura acasa.

Si fac asta pentru binele nostru , pentru ca vreau sa fie lejeritate in relatia noastra, nu vreau sa fie sufocat.Azi a iesit cu prietenul lui, uff!! ce bine,i-am calcat de imbracat, sa balacit omul , sa parfumat si am facut si o cafeluta  din care am sorbim impreuna cate o gurita , iar cu un pupic si a plecat sa ia o gura de aer.

Pei ieri am fost si eu singura prin oras la o cafee, asa ca era si randul lui, sunt sigura ca va veni bine dispus.Cat despre prostioare” daca e sa faca si eu sa nu stiu,bv lui😀, desi nu cred, pentru ca am incredere in el.

Nu am facut asta pentru ca ma simteam datoare, dar vreau sa ii fie si lui bine. Si nu putine ori i-am zis sa iasa din casa, sa faca ceva fotbal, dar din cauza programului de la munca nu prea reusea, fiind obosit patul era dorinta lui.

E si uite asa am, mai avut si eu o zi de in care muma’ a reusit sa ma trezeasca , ce-i drept, tarziu dar a-s mai fi vrut sa dorm chear de era apx 12😛.

16 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Mar 25, 2010 @ 13:00:10

    Cu totii avem nevoie si de putina lejeritate in relatii…

    Răspunde

  2. Black Angel
    Mar 25, 2010 @ 16:49:53

    apai na… zicala”mai rarut ca-i mai dragut” este intotdeauna adevarata!!

    Răspunde

  3. Gabriela Elena
    Mar 26, 2010 @ 08:48:35

    Fara incredere o relatie nu dureaza.
    Asa ca aceasta este o verificare benefica pentru voi!🙂

    Răspunde

  4. analfabetul
    Mar 27, 2010 @ 17:14:50

    daca vreti teste de verificare a relatiei si a partenerului va rog sa ma anuntati. cine trece peste testele mele ajung pana la adanci batranete.

    Răspunde

    • DianaEmma
      Mar 27, 2010 @ 17:38:43

      Nu prea am ce verifica si totusi m-ai facut curioasa…

      Răspunde

      • analfabetul
        Mar 27, 2010 @ 17:48:19

        nu vreau sa consideri lauda de sine, dar am peste 10 cupluri casatorite cu mana mea si peste 100 de cupluri care sunt acum impreuna datorita mie. multi si’ayu rezolvat problemele prin mine.
        din toate astea am invatat si am pus la punct cateva teste. cine le trece (doar 1 din 10 trece) cu bine sunt fericiti si dincolo de moarte.
        vorbesc de ceea ce este pana acum. nu stiu ce va fi de acum incolo.
        :d

      • DianaEmma
        Mar 27, 2010 @ 20:18:08

        Macar asa de curiozitate, care sunt aceste teste?

    • Gabriella
      Mar 29, 2010 @ 20:12:20

      aloooooooooo eu nu am testat pe nimeni!!!!!!!!!! am vrut pur si simplu sa fie si el liber!!!!!

      Răspunde

  5. Pucca
    Mar 27, 2010 @ 20:00:04

    eu zic ca fiecare cuplu procedeaza diferit tocmai pentru ca cei implicati sunt diferiti de alti oameni…deci nu e necesara generalizarea..

    Răspunde

  6. Gabriela Elena
    Mar 27, 2010 @ 20:26:58

    @ analfabetul

    Si tu?….
    Cum aplici in viata ta?

    Răspunde

  7. analfabetul
    Mar 27, 2010 @ 22:10:09

    testele vi le spun doar daca trebuie sa testati pe cine.
    primul lucru e sa imi trimiteti un e’mail cu toate datele .
    apoi sa va recomand 1 sau mai multe teste.

    Răspunde

  8. subsemnata
    Mar 28, 2010 @ 12:37:10

    Si mie se pare o prostie sa transformi persoana iubita in centrul universului sau sa pretinzi sa faca ea asta cu tine, cand sunt atatea persoane cu care ne simtim bine si atatea locuri frumoase in afara de ‘acasa’.

    Răspunde

  9. darkleya
    Apr 07, 2010 @ 14:09:12

    și a venit înapoi din oraș bine dispus?🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

