~Bob de adevar~

..

Te-as imbratisa , ti-as adulmeca intregul parfum pentru ca tu …

ti-am scris cateva randuri in speranta ca i.ti vor place :

Vinul vine  in alta gura ,

si iubirea  vine din ochii tai,

doar atat trebuie sa stii

cu adevarat  innainte sa

imbatranim si sa murim.

Am ridicat  paharul  la gura

m-am uitat in ochii tai

si am suspinat…..

4 comentarii (+add yours?)

  1. analfabetul
    Mar 29, 2010 @ 20:34:54

    frumoase randuri. dar cine este acest fericit draga? mereu ii scrii cate ceva.😀

    Răspunde

  2. analfabetul
    Mar 29, 2010 @ 20:47:15

    si eu ma bucur. m’as bucura si mai mult daca ar fi ptr mine.😀

    Răspunde

  3. joschilotii
    Mar 30, 2010 @ 15:07:57

    Când vesele, când triste ce capricioase suntem surioaro!
    Primăvara este de vină🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

