Leapsa indiscreta !

am primit o leapsa de la MIKAELA. si am sa o onorez:

1. Ai o poreclă?

Gabytza, rudolf,

2. Unde locuieşti? Bucuresti.

3. Ce înălţime ai?

am 1,70m

4. Ai zi onomastică?

Da  de Mihail si Gavril

5. Ce ocupaţie ai?

Sunt bucatar .

6. Ai fraţi sau surori?

Nu, dar mi-as fi dorit din tot sufletul.

7. Limba materna?
Româna.
8. Limbi vorbite?

Romana in primul rand ,restul sunt pentru a ma descurca pe unde umblu.

9. Colecţii?

poate de albume cu atipilduri in copilarie

10. Număr la pantofi?

36-37

11. Şcoli absolvite?

liceul.

12. Materia preferată?

Literatura, biologia

13. Ce hobby-uri ai?

muzica, imi place forte mult pianul, dans, pictura, sport

14. Bani de buzunar?
Insuficienţi…
15. Dorinţă?
Sa am posibilitatea sa-mi termin casa …
16. Vise?

miliarde de vise…

17. Număr norocos?

75-57-87, unul dintre ele😛

18. Ai vrea să revezi…
O persoana draga ,un film bun,fostul liceu,o fosta colega.

19. Ai animale de casă?

un catel si am sa pun si o poza cu el.

20. Sentimentul cel mai preţuit?

iubirea

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?

nu am avut o zi care sa fie altfel,poate momente de nepretuit , dar o zi nu am , care sa fie un fel de zi perfecta.

Leapsa merge mai departe la toti vizitatori mei.plus la toti din blogrollul meu pupici!!

5 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Apr 17, 2010 @ 14:56:25

    Ce catelus frumos… cred ca iti incanta ziua cu poznele lui😛

    Răspunde

  2. Gabriela Elena
    Apr 17, 2010 @ 18:54:45

    Multumesc pentru leapsa.
    Esti a treia pesoana care mi-o da, deci va trebui sa o onorez.🙂

    Sturlubatecul tau catelus ce s-ar mai „juca ” cu motanelul meu…🙂

    Răspunde

  3. MIKA
    Apr 17, 2010 @ 18:58:56

    Frumos catelus,iar cu numerele norocoase,eu zic sa joci la loto Italia ,ca sunt 90 de nr acolo😀 ,nu 49 ca la noi😉 .

    Răspunde

  4. Gabriela Elena
    Mai 01, 2010 @ 11:27:40

    De ce nu mai dai nici un semn de viata?

    Răspunde

  5. loryloo
    Mai 10, 2010 @ 10:03:03

    Ce pletos mic si simpatic ai! Sa iti traiasca, sa te bucuri cat mai mult de el!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

