~Fanta C~

. Necunoscutul se ivi  din intuneric.Se intrupa din el fiind una cu el, i-mi aparu in fata..innalt,lat in umeri,ingust in solduri.Nu i-am putut vedea chipul foarte bine, dar  l-am cunoscut imediat .Trasaturile nu ii erau clare , dar l-am recunoscut si deaceea aparitia lui neaasteptata nu era infricosatoare.Tulburatoare, da,excitanta, absolut, nepermisa, categoric. Nici el nu a spus nimic , nici eu.Vorbele  erau inutile, stiam amandoi ce astepta si ce voia  celalalt.In intuneric puteam sa daruim si sa luam fara sa ne simtim inhibati, placerea era pe terenul nostru comun.Numai conta nici trecut, nici viitor, numai acest prezent… acest prezent plin de pofta  ce trebuia admisa si potolita spre satisfactia reciproca. El intinse mana sa ma mangaie pe par, ii placea extrem de mult sa-mi simta parul in mani.Desi nu il puteam distinge , simtem ca zambeste.Mi-am asezat  mainile pe pieptul lui, ciudat dar nu eram timida.Pe acel taram intunecat  timiditatea nu exista.Pieptul lui tare si musculos imi umplea palmele, mi-am infipt degetele in carnea care nu voia sa cedeze presiuni.Purta o camasa , pe care gandul meu  a indepartat-o lasandu-i pieptul gol…dezgolit. Am inceput sa-mi strecor degetele prin parul ondulat, varful degetelor mele simteau orice mult mai intens.Sfarcurile erau tari ca niste pietricele M-am aplecat putin  si i-am umezit unul cu limba, el  gemu’ de placere! I-mi lua fata in maini si mi-o ridica mangandu-mi  buzele umede cu degetele mari, despartindu-le i-si plimba usor degetele peste dinti mei….le-am muscat usor.Isi cobora apoi manile pe gatul meu, pe urma  si mai  jos pe piept si pe sani cuprinzandu-i  in maini, incepu sa- framante cu blandete frecand sfarcurile cu  varful degetelor pana se intarira. Buzele ni se unira intr-un sarut profund, o salbatica contopire a gurilor.Limba lui se impreuna cu a mea, dorinta deveni si mai puternica , ma lipi cu spatele de zid de a carui existenta nici nu stiam;abia i-si  putea stapani foamea salbatica ce il cuprinsese deodata. A inceput sa ma sarute pe gat si apoi gura lui fierbinte sa inchis in jurul uni sfarc, felul arzator in care tragea imi smulse un geamat involuntar. Mainile lui se stransera in jurul mijlocului meu innainte sa coboare pe solduri, nu trebuia decat sa cer si cea mai mare dorinta a mea ar fi fost indeplinita.Stiam asta, dar nu am spus nimic.Voiam sa prelungesc acea agonie delicioasa a placeri.A stiut exact cand si cum sa intre, a fost iute , brusc si sigur.I-mi umplu corpul dornic cu fierbinteala lui care am ducea la limita  uitari de sine.Mainile lui  erau peste tot, alunnecandu-mi pe piele .Gura lui era peste tot deschisa si fierbinte.Nu mai avea nici urma de constiinta, era facut sa provoace placere…. continuarea in trecut…

1 comentariu (+add yours?)

  1. Liviu
    Iun 26, 2010 @ 22:18:00

    Citind aceste cuvinte am intrat in rezonanta cu ele si am ajuns cu tine deodata la acea agonie delicioasa a placerii!

    Răspunde

Lasă un răspuns

