~Trecere prin viata..

Azi m-am simtit singura, pustie.. m-am simt goala.A trecut ziua fara rost.. singurul lucru bun a fost ca mi-am rezolvat cu munca, in rest nimic deosebit.Mi-ai simtit trupul gol, inima seaca.. frumusetea nu tine de cald,nici de frig.. nici de nimic…pot face mii de lucruri si nimic nu m-ar face sa ma simt bine.Bubu, ma poti face sa rad, dar nu imi poti alunga tristetea ce sa instaleaza cand sunt singura, paote ca am zambit gandindu-ma la tine, dar acum nu te mai simt asa de apropiat de mine.. nici nu stiu daca te mai vreau.Nici nu stiu ce e cu mine.Poate e doar o stare trecatoare si sper sa ma lase, vreau ca maine sa incep o noua zi, sa zambesc cand ma trezesc si sa deschid ochii gandindu-ma la ceva frumos.Vreau ceva nou in viata mea, sau sa reinprospatez ceva.. vreau sa sar cu coarda:D, da asta i-mi doresc… Ufff ce nebuna sunt, ma gandesc la asta.. dar chear mi-o doresc, o nebunie care i-mi vine in cap acum.

E deja  00:45, iar maine ma duc la munca.. ami stau un pic de vorba cu Alex pe mess si am sa ies sa pun capul jos.Azi nu am facut mare lucru si ma simt istovita.Cred ca mai mult am  fost obosita psihic , decat fizic…poate lucrurile facute in astea pentru a iubi iar, dar nu mai pot… am ramas si raman rece in continuare.

Voi reveni cand am timp cu ce simt, poate voi mai asterne in continuare ganduri incorect gramatical si ganduri incorecte fata de alte persoane, dar voi scrie..

Voi alege ce-i bun din viata pentru ca ani nu se mai intorc, ma voi stradui sa fiu  mai buna draga… cititorule!

3 comentarii (+add yours?)

  1. Tavi Nemet
    Iun 30, 2010 @ 22:56:31

    Trista? nu-i bine.

    Răspunde

  2. Liviu
    Iul 01, 2010 @ 21:12:01

    Nu cred ca trebuie neaparat sa fii „corecta”, ci mai ales cred ca e nevoie sa-ti spporesti frumusetea, sa fii adevrata mai ales tu pentru tine, in cuvintele tale si numai dupa ce esti sigura ca acele cuvinte sunt ale tale. Pentru oftaturile profunde nu sunt cuvinte echivalente. E mai buna tacerea, o bucata nu prea lunga de timp, urmata de un suras atot cuprinzator! Liviu

    Răspunde

  3. eu si atat
    Iul 03, 2010 @ 07:35:15

    hmmm ….nu este ajuns sa vrei sa iubesti trebuie sa si simti si inainte de a te ocupa de asta ocupa-te de linistea ta si apoi incet incet vor veni si restul nu forta lucrurile ca nu iti vor aduce nimic bun …corecta sau nu dpdv gramatical sau fata de anumite persoane hmmm ….oricat am vrea de mult nu suntem corecti intotdeauna de multe ori mintim sa nu ranim si speram sa nu fim prinsi sa nu fie raniti mai rau si nu numai …de regula este bine sa vorbesti cu o persoana de incredere astfel incat starile pe care le ai pe moment sa fie alungate cu o vorba buna si un gest tandru …. lasa-te dusa de val si numai despica firul in patru traieste momentul si incearca sa simti ca traiesti sunt necazuri si tristeti mul mai mari pe lumea asta .. eu nu sunt nici mafalda si nici vre-un dalai lama poate nici nu sunt in masura sa iti dau sfaturi sau poate nici eu nu sunt ok si totusi asta este parerea mea vizavi de ceea ce ai scris tu in post . cat despre ce spunea cineva mai sus cu sporeste-ti frumusetea si bla bla bla alea sunt prostii totul se reduce la a iti spori respectul fata de tine si cu asta vor veni si restul…. cu drag un anonim sau un john doe sau cum preferi u😛 o sa mai trec sa iti verific starile si sper sa fie de bine si nu uita ca este o vorba ai rabdare ca toate vin la timpul lor😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

