~Franturi de cuvinte

Am gresit, iarta-ma.. regret ca ti-am facut o rana in suflet.. regret si nu vroiam sa am regrete.Ma simt neputincioasa, vreau sa evadez, vreau sa dau timpul innapoi, sa recuperez ceea ce am pierdut pe drum..pentru ca pe drum am pierdut din iubirea ta, din esenta sufletului tau.Iarta-ma .. am fost o egoista  crezand ca mie mi se cuvine  sa fiu protejata, mie mi se cuvine mai mult decat altora,sau tie.acum nu pot dormi dupa cuvintele  grele spuse mai devreme… nu pot veni in pat.. nu pot inchide ochii stiind ca tu suferi.Si eu nu m-am gandit la tine  niciodata…si ma simt vinovata.. ma simt ca ultimul om.Te cred ca nu mai poti suporta, te cred ac te simti ca intr-un joc din care nu poti iesi, sau nu vrei sa iesi pentru ca sigur poti.. dar nu vrei.. e o farama de suflet ce nu te lasa sa renunti la mine.Ahh!! Doamne.. cata nevoie am de o indrumare..Daca tu acum cand dormi ai sti ca si mie mi-e greu, daca ai stii ca si eu sufar, da sufar ca o proasta pentru ca simt ca te pierd.Oare ce a fost si ce este in capul meu?! nu am  nici cea mai mica sclipire ca ti-am facut sufletul praf si inca nici acum cand scriu nu sunt constienta.Oare cum ma pot revansa fata de tine.. oare cum..!!!Si eu nus’ mandra de mine, incep sa-mi pierd din farmec, incep sa-mi pierd din suflet gandindu-ma numai la mine.Am gresit, nu te pot alinta pentru ca mi-e greu,si nici toate cuvintele din lume nu pot fi de ajuns pentru a-mi indrepta greseala fata de tine, nici cele mai dulce fapte si tandreturi nu ar indrepta nimic.Ma simt neputincioasa sa stiu ca acum sunt al un pas mis si am sa te pierd .. si vinovata sunt numai eu.. egoista din mine

Daca ai stii ca acum i-ti scriu tie, ca-mi scriu gandurile pentru ca mi-e greu, mi-e greu sa ma bag in pat si sa stiu ca nu voi mai simti imbratisarea ta calda, ca ma vei trata cu indiferenta.Asta merit stiu,pentru ca nus’ un om bun.. nici macar o amica buna… nici macar nimic..Nu a-r exista nimci care sa ma defineasca, nimic care sa descrie..sau prea multe cuvinte dureroase.Sunt demna de dispret si o merit cu felicitari.A-s fi preferat 2 palme decat acele cuvinte, a-s fi preferat orice nu vorbele pe care le-ai spus.Doamne, cat mai poti iubi? cum ma poti iubi? nu merit asta dar mi-e bine sa stiuca e cineva pe acest glob care se gandeste la binele meu.Vreau de maine sa ma schimb, vreau sa fii tu cel pe care sa il ascult, sa-l iubesc si sa-l inteleg.Am ajuns cu timpul sa uit de noi” , noi care am existat de aproximativ 3 ani, am uit la alti si vad cat de fericiti sunt, iar eu… ma simt goala, alergand dupa fantasme si chestii care am ajuns sa le consider minuni de 3 zile, si apoi sa dispara.Avand pe cineva langa mine nu am apreciat… si ma simt demna de dispret.Ma intreb cum te mai pot lua in brate cand stiu ca nu am acest drept.. nua cum.. nu mai pot spera sa fim ca la inceput, cand eu am gresit!Am crezut ca e o chestie de moment, dar am ajuns prea departe..poate ca nu va mai fi bine.

Te-ai trezit acum si m-ai vazut ca scriu.. nu stii ce scriu si paote nu vei stii niciodata.nu vreau sa stii ca scriu pentru a-mi descarca sufletul, nu vreau sa stii ca ma simt vinovata.Ma consum.. ma macin.. te iubesc!, dar te iubesc intr-un fel ciudat.. pei cum te iubesc cand i-ti gresesc..?!Noi oameni ranim , si ii ranim pe cei care ne sunt cei mai dragi  poate in speranta ca ei sunt cei care ne si iarta, ne gandim ca ei ne iubesc si ne vor trece cu vederea ceea ce facem noi.Voi incerca sa o iau de la capat, vreau sa o iau de la capat..vreau sa fim iar noi doi si .. legatura dintre noi.. iubirea ce ne-a legat candva.E trecut de 00: oo noaptea si inca nu am somn..cate cuvinte i-mi vin in  cap..

8 comentarii (+add yours?)

  1. SorinC
    Iul 06, 2010 @ 09:18:05

    Trece si suferinta la un moment dat…

    Răspunde

  2. eu si atat
    Iul 06, 2010 @ 13:42:57

    poate in loc sa scrii aici ar fii mai pentru sufletul tau si pentru el sa ii spui toate lucrurile astea …sincer eu unul daca ar veni la mine fata care imi este alaturi …as aprecia f mult sinceritatea si curajul ei si pana la urma am ajunge la un consens … kiss sufletul tau chinuit si ai grija de tine si de el

    Răspunde

  3. o farama de timp
    Iul 06, 2010 @ 13:53:13

    @ eu si atat: sunt foarte curioasa cine esti!!! iar legat de com . tau sa stii ca unele vorbe nu se spun iar aceasta pagine pe care ai pasit, este locul in care eu i-mi gasesc o mare parte din liniste, un colt de relaxare.. iubesc a scrie.. scriu din trecut pana in prezent, scriu ce am simtit si ce voi simti.Poate prezentul e frumos.. nu te-ai gandit ca pana acum nu am avut sa scriu din cotidian? sau nu te-ai gandit ca aici pot scrie adevar si minciuna, fantezie sau aventura?! O viata frumoasa tuturor!

    Răspunde

    • eu si atat
      Iul 10, 2010 @ 14:51:19

      buna sa iti fie ziua sau noaptea dupa caz …..hmmm … ce sa spun ? la inceput da intr-adevar m-am gandit ca ceea ce scrii poate fii oricare dintre cele enumerate mai sus insa gandind la rece totul are o sursa de inspiratie nu ? si care ar fii cea mai buna sursa de inspiratie daca nu propria experienta ?care cuprinde toate adevarurile , minciunile , fanteziile sau aventurile sa numai vorbim de dorintele tale cat si bunatatea sau rautatea ta incununate de calitatile sau defectele tale …..cat despre prezentul frumos ei bine cred ca acesta daca ar fii avut calitatea pe care o cautam toti innebuniti ca si cum am fi intr-o goana dupa acel aur dorit de fiecare dar cu insemnatate diferita in cazul tau unul frumos si linistit ….ai fii scris aici despre linistea si tot frumosul care iti inunda simturile zi de zi si totusi la tine este o doza de furie , tristete si regret . si sa nu imi spui ca fericirea te face sa devii trista :))) oricum interesant mod de descriere a anumitor simtaminte ale tale , experiente si tristeti ..imi place cum scrii si legat de cine sunt eu nu prea cred ca ar avea vre-o relevanta sunt un om ca oricare altul sau o mana de praf care se va intoarce acolo unde ii este locul atunci cand ii va veni vremea… care colinda printre bloguri lecturand experientele altora comparandu-le cu ale mele sau cu ale altora .

      Răspunde

  4. eu si atat
    Iul 10, 2010 @ 14:51:53

    un weekend minunat cu draq un anonim😉

    Răspunde

  5. O farama de timp
    Iul 11, 2010 @ 13:40:40

    @ eu si atat: multumesc frumos! ma bucur ca ma citesti.. hmm cat despre comentariu, ce sa zic.. nu vreau sa stie nimeni mult prea multe.. acum din ce scriu fiecare sa inteleaga ce vrea.
    Mi-am exprimat dorinta de a sti cine esti deoarece mi-a trecut prin cap in acel moment ca ma cunosti in viata reala, fapt ce nu m-ar face sa ma simt tocmai confortabil…
    Da, sa ziceam ca tristetea am inspira, e ciudat, dar acele sentimente de toata natura lor ma fac sa mai astern cate ceva.

    Răspunde

  6. eu si atat
    Iul 13, 2010 @ 18:12:03

    buna buna
    stai linistita🙂 nu te cunosc in viata reala dar cine stie🙂 poate la un moment dat o sa sorbim dintr-o cafea discutand despre fel si fel . te stiu de pe net , stiu ca esti frumoasa si probabil curiozitatea m-a impins sa ajung sa citesc blogul tau .eram curios cum si cam ce are in capsor o fata frumoasa dar normala din timpurile noastre care sa recunoastem sunt pline de smecherasi de duminica si pitipoance …in rest ai grija de tine insanatosire grabnica si ne mai citim….o seara frumoasa si linistita

    Răspunde

  7. Usobv.Com
    Feb 16, 2015 @ 04:34:53

    To depict a charming notion to your guests, you need interior
    styles which are as much as the mark using altering seasons also.
    If you want someone who can give you the beauty of out of unconventional, Margo is the
    designer to look forward to. Think of planter urns that can be placed around the patio and fountain in the garden somewhere close to the patio.

    Răspunde

Lasă un răspuns

