Murea…candva

Cu fiecare floare ce o strângi la piept Şi o priveşti în fiecare zi cu sinceră mirare Iubirea noastră moare Că eu nu ţi-am mai dăruit demult o floare. Cu fiecare gând în care nu sunt eu Şi te afunzi în el mereu Iubirea noastră moare De ce nu te gândeşti la mine, oare ?! Cu fiecare suflu ce îţi murmură prin nare Şi se pierde pe urechea lui pe ceafă şi spinare Iubirea noastră moare N-am mai respirat demult cu tine, şi mă doare. Cu fiecare altă dispoziţie Ce o trăieşti cu el din simpla ta ambiţie Iubirea noastră moare Şi nu se mai naşte, oare ?!

Lasă un răspuns

