Vara,soare, mult prea mult soare

Inca o vara in care nu am reusit sa ajung la mare si ma refer la oricare mare mai putin litoralul nostru.Alte planuri nu mi-am facut,acum 2 ani a fost bine chear foarte bine incat ma plictisisem in Grecia.Eh.. vara ce va veni sigur nu voi rata Turcia am vorbit deja cu un priten de familie sa aiba griaja de noi pentru vara urmatoare.. si de data asta vreau si voi ajunge vreu 2 sapt sa le omor” pe acolo.Si mai am alt gand😀 vreau ca intr-un an sau  doi sa fac un bebelus.

Perioada asta cat am stat acasa m-am plafonat de tot, ca sa nu mai zic ca oricine ma cunoscut in aceasta prioada pun pariu ca zice ca am o viata de kko’..dar astept sa treca nunta asta si ma apuc sa fac ceva cu viata mea.Plictisita… uhh ar fi prea putin sa zic ca sunt.. caldurile astea ma omoara dar am un mic avataj,  decand ne-am mutat la casa e mai racoare, alti care dormeau goi la mine in dormitor erau cateva grade fara aer conditionat, eh, avantaj de casa na.

Ma impiedicat lipsa jobului sa,mi fac unele dorinte , dar in schimb am mai scapat si unele maruntisuri care ma bantuiau de ceve timp.A..si sa nu mai zic de cura de ingrasare.Da vreau sa pun ceva kg pe mine si de ceva timp ma tot chinui fara efect.Pana acum am reusit sa pun 3 kg, sper sa dau tot innainte si apoi sa ma apuc sa fac si un pic sport pentru ca ma dejamageste fundul meu😀 vreau sa-l mai ridic un pic… e nevoie, nu foarte multa, dar este.

2 comentarii (+add yours?)

  1. moorys
    Aug 16, 2010 @ 02:57:39

    planuri indreznete de viitor seneorita!! vrei sa dai calculele hartiei peste cap?

    Răspunde

  2. moorys
    Aug 16, 2010 @ 03:00:48

    pe zi ce trece raman tot mai surprins

    Răspunde

Lasă un răspuns

