A-s vrea ca inima mea sa nu traiasca fara tine

Cum ai reactiona cand auzi asemenea vorbe? cum poti reactiona cand acel om nu vrea sa schimbe nimic la tine…

3 comentarii (+add yours?)

  1. Veronik
    Sep 05, 2010 @ 13:25:07

    As privi poate cu suspiciune …poate m-as bucura …sau poate nimic din cele doua variante si totusi ..

    Răspunde

  2. DianaEmma
    Sep 15, 2010 @ 20:47:33

    Aș râde sau aș plânge.
    Aș râde dacă persoana care îmi spune asta nu prea mi-a demonstrat așa ceva.
    Aș plânge dacă mi-ar spune așa ceva cineva care știu sigur că și așa simte… pentru că și eu știu ce înseamnă să simți asta…

    Răspunde

  3. sufletdefemeie
    Sep 27, 2010 @ 22:12:43

    Sa le spuna cineva si chiar sa le simta cineva pentru tine – nu inseamna nimic, absolut nimic daca nu simti si tu la fel. Daca persoana pentru care tu simti asta simte ca si tine – cea mai frumoasa rezolvare ar fi sa se si intample asa. O inima sa nu traiasca fara jumatatea ei. Dar in lumea in care traim, jumatate din inima mea apartine unui om, jumatate din inima acelui om apartine unei alte persoane, si tot asa. Pentru ca e o lume nebuna, de aia.
    Numai bine.

    Răspunde

Lasă un răspuns

