Esti rau. Dar cand aud c-o spune alta

, Ma uit in jos, si strang din pumni, si tac:

Ca numai eu, in toata lumea asta,

Am dreptul sa te cert si sa te-mpac!

Azi dimineata m-am trezit rasfatata. Cum imi place mie mai mult. E fantastic cum ma tine de mana in somn. E unul din lucrurile carora pur si simplu nu le pot rezista. Nu mai pot fi de gheata daca il simt cum ma ia de mana in somn si ma saruta pe frunte. Si am incercat, serios! Cinismul meu nu are nici cea mai mica sansa cand el, ala rece si care nu spune cu cuvinte, ma tine la pieptul lui si ma intreaba „cat de mult?”…Prea mult Printule, prea mult…

Sper ca va veni ziua cand cineva va respira aceasi nebunie cu mine. Cand voi putea sa ma bucur de un room service intr-o dimineata in care sa ratez plaja matinala pentru o cafea intre cearceafuri, de aparatul foto care sa ne imortalizeze fiecare moment, de o plimbare pe plaja la miezul noptii cu o sticla de sampanie imoral de scumpa, de multe pahare de sambucca care iti amorteste simturile si rationamentele, de o persoana care sa nu intrebe de ce, sa nu spuna nu acum si nici nu am chef.

P.S. Fumez enorm. Am nevoie de un barbat nefumator, care, oricat de dirty ar suna, sa-mi tina gura ocupata. Cumva!

P.S.S. Intr-un maraton de momente pe care le consum prea intens si prea singura…

2 comentarii (+add yours?)

  1. Lacrimi stere
    Sep 07, 2010 @ 17:39:31

    Nu mai fuma…. te rog🙂

    Răspunde

  2. imperfectgirl18
    Sep 08, 2010 @ 14:02:06

    „P.S. Fumez enorm. Am nevoie de un barbat nefumator, care, oricat de dirty ar suna, sa-mi tina gura ocupata. Cumva!”
    asta mi`a placut mult.
    si nu ma gandesc la nimic dirty :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

