fila de jurnal 2

”Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu  va mai putea sa zboare”

Ce zile!!! a trecut atat de repede timpul incat sunt real surprinsa ca mai e un pic si vine iarna, vin sarbatorile.Pentru mine perioada sarbatorilor e momentul celor mai emotionante zile  deoarece ador sa simt caldura familiei,si atmosfera aceea cu multa mancare ,mirosul ei, bradul impodobit..

Azi am familia care mi-am dorit-o mereu, oamnei care sa stie sa uneasca, oameni deschisi si intelegatori.Dupa vizita la mama am inceput sa cred ca seman mult mai mult cu ea decat cu tata, indrumul spre casa, caci ne-a adus ea in oras, am stat impreuna in spate si am povestit multe amuzandu-ne de prostiile pe care le faceam si descoperind ca avem multe in comun.Ma simt coplesita de emotii numai la gandul ca imi povestea cu atat de mult drag despre ani petrecuti cu ea, ani de care eu nu imi mai amintesc.Azi incerc sa uit ca nu a fost langa mine apx 20 de ani, azi iert trecutul destul de dificil pentru noi toti, iert pentru ca inima mea nu ma lasa sa tin ura…iert dar nu uit..!!

Inca pastrez amintire siroaiele de lacrimi curse de dorul unei familii asa cum mi-am dorit, noptile in care visam ca familia mea sa fi fost intreaga.Azi, imi croiesc eu drum in viata si totul a inceput de cand am plecat din acele locuri care au fost leaganul amintirilor urate, frumose, inlacrimate de bucurie sau tristete.

Azi vreu sa dau viata, vreau sa schimb multe, poate ca vreau sa indrept multe.Poate ca peste ani ma voi schimba dar stiu ca macar o farama din cea de acum tot va ramane.Si poate ca nu-mi doresc sa ma schimb,voi incerca sa lovesc timpul sa nu ma transforme intr-un om de piatra.Nu voi pierde, sunt mai sigura ca niciodata ca va fi bine.Vorbesc despre unele lucruri cu poate” pentru ca intervine un pic nesiguranta, dar ma voi lupta sa fie bine.

Mi-as dori ca unele persoane sa…tina capul sus si sa mearga inainte.. sa nu uite ca niciodata nu e prea tarziu.. caci mereu va exista o parte buna in orice si pot face o schimbare.. Vreau sa oamenii care i-am cunoscut  sa le fie bine, vreau sa  uite trecutul si sa incerce sa se ridice.

Probabil unele cuvinte le-am gresit, dar acum am ochii umezi…si poate din aceasta cauza..

Isi poate imagina cineva , sau poate crede ca, desi iubesti un om incat ti-ai da viata pentru el il poti insela??? si o iubire extrema, da nu o iubire falsa.Nimeni nu poate intelege asta.. si culmea desi inseli sa ajungi sa ai sentimente si pentru cel cu care inseli? e posibil asa ceva?Sunt multe intrebari ale caror raspuns se afla in noi.

Visez, si sunt ferm convinsa ca o parte din vise nu se vor implini, dar in orice lupta pentru a fi cineva castigator e nevoie si de un pierzator.O lupta grea e cea cu viata, pe aceea sa nu o pierdem caci altele se pot realiza treptat cu mult calm si rabdare.Sa incercam sa visam e ca un exercitiu de imaginatie…noi toti putem sa realizam ceva, noi avem totul in maini.

Desi azi am capul sus si privesc la ce am relizat acolo sus, maine pot fi trista si abatuta dar stiu ca intr-o zi tot voi ridica ochii de jos in incercarea de a privi ce am facut candva.Si dupa cum multi sau putini stim , viata e scurta dar  putem savura fiecare moment, viata e plina de suisuri si coborasuri pentru a vedea mereu cum e si sus si jos.Incredere, asta trebuie sa avem in noi.

E usor sa scriu cuvinte mari precum : incredere, vise, sperante..poate par mult prea increzatoare, dar vreau sa inteleg si eu cum gandesc, dar vreau si eu sa fiu sus, nu vreau sa.mi pierd speranta desi poate acum  cand scriu am o rana in suflet.

Sunt sigura ca toti visam, toti dintre noi vrem ceva..uni ne ascundem de frica, alti exagerand in laude.Eu vreau sa ma plasez mai jos de jumatate.Azi plang si rad… am iubit si iubesc sunt dificila asa cum multi dintre noi suntem.

Tot ce scriu , scriu din prisma mea, din viata mea, din gandurile mele…

Inca mi-e dor …si nu-mi va trece usor..!!

2 comentarii (+add yours?)

  1. loculmeu
    Sep 16, 2010 @ 19:08:02

    vin sarbatorile ! oh yeah

    Răspunde

  2. vallicomman
    Iul 05, 2011 @ 11:43:41

    Frumos profilul…imi place.

    Răspunde

Lasă un răspuns

