Inca o fila in plus

Se pare ca am luat de la ai mei ce a fost mai ”bun toata ambitia  si tot orgoliu.Daca si ei ar fi fost cum am eu temperamentul sigur ar fi realizat mult mai multe si poate ca in momentul de fata nu s-ar fi multumit la ceva mai usor.

Da, uneori sunt mandra de mine, sunt mandra pentru ca pot, pentru ca sunt tanara si ce-mi pun in cap realizez oricat de greu ar fi.Ma bucur ca sunt , eu zic , catusi de deschisa la minte si privesc nu numai in stanga dar si in dreaapta.Intodeauna trebuie sa existe o solutie la toate.

Si inca imi mai place sa ma joc, un joc dulce-amarui al vieti, placut si mai putin placut uneori, dar inca posibil.Spontaneitatea mea uneori nu are limite.I-mi doresc multe si am vazut ca daca am rabdare pot duce la bun final ce vreau.

Azi a fost ziua mea libera, am incercat sa profit de ea la maxim si acum sunt pe final.. stiu , ma astepata o saptamana de munca dar imi mai fac timp si pentru scris.Numai venisem aici de ceva timp si simteam nevoia a scrie cateva randuri.

2 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Oct 03, 2010 @ 19:30:05

    Să nu renunți la cea mândrie și la joc niciodată…

    Răspunde

  2. O farama de timp
    Oct 04, 2010 @ 18:29:16

    Eu sper sa nu ma schimb cu timpul, nu garantez dar stiu ca tot nebuna voi ramane😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

