Fiecare zi diferita

Azi a fost o zi obositoare pentru mine, o zi in care timpul a trecut greu si usor.. o zi cu lacrimi si cu zambete o zi care e pe final..Cat de repede trece timpul uneori, iar noi nu realizam ca uitam sa dam importanta lucrurilor de pret din viata noastra, suntem absorbiti de grijile cotidiene si nu ne dam seama ca timpul nu stam in loc. De multe ori vream ca ziua sa se duca repede.caci poate e o zi de munca..dar unele evenimente din viata noastra se pot repeta.
Poate ca multi fugim de griji, de lucruri urate.. de stres si de altele.In ultima vreame am realizat ca viata e mult mai grea decat mi-am imaginat vrodata, ca e o lupta continua pentru supravietuire.. ca mereu esti nevoit sa alergi dupa ceva,ca eviti sa calci pe cadavre,ca strangi sa faci ceva ca mai tarziu salasi ceva in urma.
Eu de exemplu imi doresc ca intr-un final sa termin casa, sa vina si ziua in care sa fiu mandra ca am relizat ceva, ca pot la randul meu sa dau ce e cel mai pretios, sa dau viata.
Uneori sunt mult prea melancolica, poate mult prea visatoare, dar treptat am inceput sa realizez ca e nevoie de mult mai multa ambitie, de mult mai multa tarie interioara..poate gresesc uneori incercand sa ii inteleg pe uni, partial, ca incerc sa ii ajut.. Poate ca nu merita, dar nu pot face un rau, consider ca nus’ in masura sa judec.
Eu, nu subestimez pe nimeni, candva faceam asta, ma vedeam undeva sus dar cu timpul am vazut ca unele lucruri au mai multe unghiuri… ca sunt oameni care te pot surprinde cand te astepti mai putin.Ca gasesti bunatate intr-un om inchis in el, ca gasesti in tine respect pentru cel care azi iti face ziua mai urata.
Pe el, il respect pentru ce face si mi-as dori sa fie altfel.. poate ca nu va mai fi mult timp in acelasi spatiu cu mine sau poate da, asta timpul sau noi vom decide.Mi-as dori, dar e departe de a mi se indeplini mie dorinta.Uneori sau chear de fiecare data ma supara,ma face sa-mi planga sufletul in mine, il urasc pentru un moment sau poate pentru doua, dar imi trecere.Si totusi avem acelasi nume dar caractere diferite.
Numai fumez, inca nu simt nevoia de tigara incat sa fug sa-mi iau un pachet.
Inca gasesc putere in mine, ambitia de a nu renunta, si alte sentimente…sunt om si fiecare zi e diferita.

6 comentarii (+add yours?)

  1. tink3rbe11
    Oct 22, 2010 @ 14:24:48

    Si noi ne modelam dupa fiecare zi.:)

    Răspunde

  2. Gabriela Elena
    Oct 23, 2010 @ 17:46:12

    Ai ales sugestiv fotografia…
    Ganduri bune!🙂

    Răspunde

  3. analfabetul
    Oct 31, 2010 @ 11:36:31

    sa faci sit u ca mine. cand apare cea mai mica problema sau ceva legat de responsabilitati… da bir cu fugitii.

    Răspunde

  4. agathapurple
    Noi 07, 2010 @ 01:34:26

    blog full of love…. dar ai o nota mare de tristete😦 ….

    Răspunde

  5. MIKA
    Noi 08, 2010 @ 17:47:36

    La multi ani ,multa sanatate si fericire!

    Răspunde

  6. dmd
    Noi 10, 2010 @ 10:43:53

    La multi ani pentru ziua numelui…incantat de cunostinta…te astept pe dmd-suflet…cu bine.

    Răspunde

Lasă un răspuns

