Crazy about you

Se pare ca unori mai ma intorc din drum..si asta e din cauza dorului.
Mii de multumiri celor care mi-au urat la multi ani de Mihai&Gavril.Uneori maruntisurile sunt puse pe repet,vad ca am ajuns iar in ipostaza de a cauta ceva stabil si ma nemultumeste aceasta stare, situatie etc.
Val-vartej…nu am mai scris din lene, mi-a fost teama si lene mai mult de a mai explica ce simt, de a mai asterne un gand.Am visat spre dimineata pe cineva din trecutul meu..poate ca mi-e dor de acea persoana dar aruncand o privire peste tot mi-e dor de trecut.
Ma nemultumeste asta, si sunt un pic derutata.
Pe 25 luna aceasta fac 1 an de cand am acest blog,urmatoarea zi este ziua mea de nastere.. ar trebui sa ma pregatesc si va fac cinste, voua, tuturor celor care pasiti pe aceast blog.

3 comentarii (+add yours?)

  1. tink3rbe11
    Noi 11, 2010 @ 14:49:17

    La cat mai multi ani in viata si pe blog!
    De multe ori trecutul ne lipseste si mai ales anumite momente placute si sa nu crezi ca ti-e dor din cauza varstei.Pur si simplu unele momente le-am pastra doar la prezent.

    Răspunde

  2. analfabetul
    Noi 11, 2010 @ 21:35:27

    hmmm
    la multi ani si sa nu te schimbi in anul ce vine..
    sper …. ce sper eu… nu cred ca se poate…😀

    Răspunde

  3. Trackback: Fara aripi (a doua parte) « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

