Totul are un inceput

M-am hotarat sa va prezint povestea mea pas cu pas.Am vazut ca mica mea incursiune in trecut a fost savurata cu mare pofta, asa ca voi relua acel capitol mai in detaliu.
Cum spuneam totul are un inceput.
Numele meu il stiti, iar daca nu, atunci nu cred ca v-ar spune mare lucru.. poate ca-mi serbez ziua onomastica in aceasi luna cu cea de nastere.Pei ce naiba, ca doar nu sunteti astrologi, numerologi ca eu poate nu cred in dastea”😀
M-am nascut toamna huh..asa spre sfarsit dupa multa si indelungata munca alor mei.Asta se intampla in perioada comunismului.Cam pe la ora 10 dimineata am iesit eu😀.
Ani ce au urmat au fost plini de peripetii.De mica fiind un pic mai baietoasa am inceput sa incerc sa descopar tot prin desfacere, spargere si alte feluri.Si ce sa zic, ma invatat muuulte in special cum se sta cu fundul in ace (bolduri) asta mi-au spus-o mama ca ea a fost cea care a inaugurat cu succes testul meu.
Parinti mei, probabil din motivele lor,sau despartit cant eu aveam frageda varsta de 3 ani.De atunci valul cel mare a incercat sa ma duca cat mai in larg, dar eu am vrut mai mult decat atat, eu am vrut sa fiu pe varful lui.
Lucrurile au luat o alta intorsatura si eu am ajuns sa locuiesc cu tata de la varsta de 5-6 ani.
Desi am vrut sa povestesc un pic amuzant, acum mi-e greu sa mai decshid acele rani..am luat hotararea de a repovesti din trecut doar pentru faptul ca mereu ma trezesc gandindu-ma la el..Acum ma opresc, voi continua …

6 comentarii (+add yours?)

  1. tink3rbe11
    Dec 07, 2010 @ 16:54:44

    Unele amintiri nu pot fi puse atat de usor pe tapet…

    Răspunde

  2. DianaEmma
    Dec 07, 2010 @ 19:55:52

    Maria? Mihaela?😀

    Abia aștept continuarea… poate e o curiozitate ciudată, dar cel puțin amintiri din copilărie îmi place mereu să citesc.😀

    Răspunde

  3. analfabetul
    Dec 07, 2010 @ 21:12:24

    o initiativa buna
    sper sa o continui

    Răspunde

  4. Valentino
    Dec 08, 2010 @ 00:42:45

    Nu te cunosc, si sunt sincer, te citesc pentru prima oara. Dar cred ca………………………..o persoana careia ii place Leonard Cohen, nu poate fi decat o persoana speciala.

    Răspunde

  5. noname
    Dec 26, 2010 @ 22:50:39

    intr-adevar….o melodie superba…leonard cohen……de care nu multi au auzit……cand am postat-o prima data pe un site…..nimeni nu auzise de ea acolo..:)

    Răspunde

    • J'taime
      Dec 26, 2010 @ 22:56:18

      da M, ai dreptate e o melodie superba.
      Ti-as zice o multime de cuvinte acum dar toate s-au oprit pe drum si au luat calea ochilor…nu speram niciodata sa lacrimez de dor.poate e penibil dar..asta sunt eu..,miss you ..

      Răspunde

Lasă un răspuns

