Scrisoare


Imi pare rau ca te-am implicat in confuzia mea
imi pare rau ca ti-am stricat calatoria spre vise,imi pare nespus de rau pentru toata melodrama.Ai fost foarte dragut cu mine.Asta ma facut sa plang si mai mult.
Altul m-ar fi trimis la naiba , dar tu nu ai facut-o, asta a facut ca totul sa fie si mai dificil.Inca ma mai leaga multe de tine, dar am realizat ca nu pot continua sa-ti refuz iubirea pe care o meriti.
Ar fi nedrept , ne-ar distruge pe amandoi .Imi va fi dor de tine.Nimic nu ne va putea lua clipele petrecute impreuna, numai ca nu vreau a continua a te rani.
Nu stiu ce voi face in continuare.Nu invinovati pe nimeni, na fost decat ceea ce simteam nu cauza a aceea ce sa intamplat.
Scuza-mi scrisoarea asta aiurita, confuzia din ea iti va aminti de cum m-am purtat cu tine.
Iarta-ma erai prea bun pentru mine…

Lasă un răspuns

