Faramite din suflet

” Nu intodeauna trebuie sa intoarcem pagina, uneori trebuie sa o rupem”
M-am apucat sa scriu despre copilarie, dar acum numai pot continua.Voi scrie despre altele mult mai importante.Am vazut comentariile facute la postul trecut si vorbele lui Sibel’ ma pus pe ganduri,poate ca ai dreptate draga mea…poate ca e un risc mult prea mare.Am o varsta la care prioritatea mea nu e un copil desi ii iubesc enorm.
De ceva vreme am inceput sa ma gandesc mai bine la viitor si vreau sa avansez ,sa pun cariera pe primul loc.Am aspiratii…ma simt de parca acum vad o latura a mea prafuita” si vreau sa o iau de la capat, vreau un nou inceput.Imi doresc multe, dar cel mai mult imi doresc sa iubesc.
Mai avem un pic si se termina anul asta, an in care pot spune ca nu am realizat mare lucru.Sunt surprinsa ca timpul sa scurs atat de repede.
Toti putem sa avansam, fara sa ne multumim cu putin..uni avem nevoie doar de un impuls.
Cu fiecare zi observ ca sunt oameni pe care cred ca ii cunosc dar nu e nici pe departe asa…si revin la vorbele mele :”aparentele inseala in 99%din cazuri”
De fiecare data cand am fost ranita am zis ca nu voi mai iubi,dar nu e asa.E frumos sa iubesti, e frumos sa o faci pana in clipa morti.Desi uneori iubirea lasa in urma rani si nu mai ai puterea sa te ridici, uneori speranta ne face sa mai incercam inca o data,si inca odata ..Desi de fiecare data e mai greu sa ne ridicam speranta ..ea e cea care ne ajuta sa ridicam capul sus si sa speram ca ne va fi mai bine.
Niciodata nu vom stii ce se ascunde in spatele unei simple incercari.Poate in sinele nostru stim o realitate dura, dar probabilitatea ca vom crea o noua poveste modelata de manile sufletului nostru ,este mare.

Lasă un răspuns

