Sarbatori pline de fericire..!

Desi aceste zile am alergat ca o nebuna dupa cumparaturi , azi am terminat.Am facut sarmale tort cozonaci si multe altele, gata mi-a ajuns, maine e Craciunul .Maine vom fi toti in jurul mesei vom povesti, vom rade si va fi o zi superba. Sarbatorile ma fac melancolica,spiritul lor ma linisteste si ma face mai buna, ma face sa iert , sa iubesc si sa trec peste multe.
Azi am fost un complex de oameni….am ras, am glumit,m-am enervat(ca nu mi-a iesit crema la tort cum am vrut), am dansat de bucurie.
De ceva vreme ma simt schimbata in bine.
Ma emotioneaza schimbarile din viata unor persoane dragi mie.
Tuturor cititorilor, va urez un an mai bun Craciun fericit si multa sanatate!!!

4 comentarii (+add yours?)

  1. eumiealmeu
    Dec 24, 2010 @ 19:41:59

    mama, deschide telefonul că ne supărăm şi noi pe tine. sper să afli răspunsul şi să fie unul de genul: vorbeam cu moşul să-ţi aducă ceva pe fb şi voiam să nu fim deranjaţi.
    zile frumoase.

    Răspunde

  2. Gabriela Elena
    Dec 30, 2010 @ 20:03:59

    Acum, cand asteptam ca peste ultimul „0” din anul 2010 sa cada hotarat un „1” si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
    LA MULTI ANI!
    http://www.crosscards.com/cards/holidays/new-year/joy-peace-health.html

    Răspunde

  3. ano
    Ian 04, 2011 @ 14:35:05

    la multi ani!

    Răspunde

Lasă un răspuns

