Despre mine, in spatele cortinei

Dupa cum am vazut statisticile, majoritatea celor care au trecut pe aici au fost extrem de curiosi si mi-au vizionat pagina ”Despre mine” foarte mult.
Cele mai multe cautari au fost despre poze cu porumbei si trandafiri.. ce sa fac mai oameni buni? voi pune si poze cu gugustuci daca e nevoie😀.
Hai sa zic trei” cuvinte si despre mine :Am 24 de ani…lucrez ca bucatareasa desi silueta mea ma contrazice 99%, dar orice as manca si ce am face nu se pune prea mult pe mine.Sunt o sagetatoare capoasa, uneori fricoasa, de cele mai multe ori cu ”gura mare” cum mai zic uni amici😛 si deocamdata e suficient.
Cititi-ma cand aveti pofta iar daca aveti sa-mi reprosati ceva aveti o adresa de mail.
Va pupa dulce Gabriela!

5 comentarii (+add yours?)

  1. Vlad
    Ian 11, 2011 @ 06:52:50

    La multi ani G, chiar daca esti in spatele cortinei (de fier?)!

    Răspunde

    • J'taime
      Ian 11, 2011 @ 12:08:47

      mercie de urare Vlad, acum nu cred ca mai sunt in spatele cortinei, din contra am dat detalii din spatele pagini virtuale pentru ca cei care pasiti aici sa aveti o idee si sa numai fac pe misterioasa.
      G sau Gabriela daca iti e mai usor asa😀

      Răspunde

  2. Izabelle
    Ian 27, 2011 @ 13:38:15

    Buna, buna:P

    Răspunde

  3. Sibel
    Apr 09, 2011 @ 23:23:43

    Si eu mănânc exagerat de multe dulciuri si nu se vede, dar pe partea de bucătărie sunt praf,dezastru 

    Răspunde

Lasă un răspuns

