Orice inceput are si un final

Niciodata nu credeam ca o voi putea lua de la inceput.. ca voi reusi sa pun punctul pe i”.Azi relatia mea innodata de multe ori a luat final, o relatie de 3 ani in care am impartit momente frumoase si mai putin frumoase.
Imi e extrem de greu sa stiu ca peste ceva timp voi fi in alt loc,fara el.. fara multe.. dar nu se mai poate continua.O voi lua de la zero, va fi un nou inceput care nu se va mai cladi pe un teren plin de sperante desarte, plin de minciuni si alte nedreptati.
Sunt surprinsa sa constat ca multi oameni ma sprijina.
Voi reveni sa scriu in alta zi……..

6 comentarii (+add yours?)

  1. tink3rbe11
    Ian 26, 2011 @ 14:55:55

    Toate au un sfarsit intr-o zi si intotdeauna un lucru terminat trebuie neaparat sa constituie un nou inceput.
    Poate maine vei fi departe de toate acele incertitudini si se va asterne in timp doar amintirea rece a aceea ce a fost o relatie de 3 ani.
    Succes si curaj.

    Răspunde

  2. darkleya
    Ian 26, 2011 @ 20:19:27

    rămâi puternică, toate trec!

    Răspunde

  3. Cosmin
    Ian 27, 2011 @ 09:12:22

    Fruntea sus, o sa fie bine🙂

    Răspunde

  4. Sibel
    Apr 09, 2011 @ 23:25:05

    Sper ca ești bine… Eu am fugit si m-am întors dând cu ochii de cea mica,mi-a venit el in cap… 

    Răspunde

  5. lipsitdeinspiratie
    Mai 14, 2011 @ 14:56:56

    si cand ramuri bat in geam, taie copacul si nu te mai deranjeaza.
    🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

