O lacrima ratacita pe obraz

Cand ma simt ratacita ascult chopin,ma relaxeaza….Si plang..oare pentru ce plang,pentru mine, pentru ani ce au trecut, pentru greselile mele,pentru el”, oare pentru ce?
Candva ziceam ca daca as da timpul innapoi as face aceleasi lucruri, azi nu mai pot spune la fel.Am gresit ambi..dar acum am doare sufletul si pe zi ce trece realizez ca frumosul de la inceput sa dus, sa dus atat de departe incat nu-l mai pot zari nici daca as merge mile intregi, probabil e la celalalt capat al lumi.
Ce copila sunt uneori…intorc monitorul sa nu vada ochii mei plansi.
Imi e dor de clipele frumoase…de ce oare despartirile sunt atat de grele….Viata mea mereu a fost agitata din clipa cand m-am nascut pana in prezent.

5 comentarii (+add yours?)

  1. marius
    Ian 28, 2011 @ 10:16:21

    imi pare rau pt tine,vecina:(

    Răspunde

  2. j'taime
    Ian 28, 2011 @ 13:29:40

    ms marius de comentariu..cat despre situatie nu are de ce sa-ti para rau..asta e…orice inceput are si un final.pup dulce vecine😀

    Răspunde

  3. marius
    Ian 28, 2011 @ 17:21:24

    priveste partea buna😀 acum esti singura,te fac de un gagic?😀

    Răspunde

  4. madMe
    Feb 03, 2011 @ 16:54:33

    Îmi pare rău că te regăsesc cu ochii în lacrimi😦

    Răspunde

  5. Sibel
    Apr 09, 2011 @ 23:27:01

    Eu am ajuns la concluzia ca dacă as întoarce timpul nu l-as mai primi in viața mea… Clipele alea de fericite sunt mult prea departe,asa cum spui si tu…

    Răspunde

Lasă un răspuns

