Azi..maine…

Poate ca in capul meu e confuzie ai..sau poate ziua de azi ma doborat.Azi mi-am dorit sa nu vorbesc cu nimeni in afara serviciului si sa nu raspund pe telefon la nici un apel sau vrun mesaj.Ma simt trista si singura si nu,numai sunt in perioada aia de 18-20 de ani in care sa depind de cineva sau sa am teama ca maine ma va trage cineva la raspundere pentru ce fac.Azi am loc de munca pe care nu-l pot numi stabil, asa cum nimic numai e sigur in ziua de azi in privinta joburilor.Numai stau cu parinti de cativa ani buni,am decis sa vin Bucuresti dupa terminarea scoli dintr-un oras mai mic si aminceput tot p picioarele mele.Cu ambitia si marea mea curiozitate m-am lovit de multe neplaceri si sunt convinsa ca vor mai fi multe pentru ca omul in general,cei cu care intram in contact,sunt dificili dar depindem uni de alti.
La inceput am crezut ca orice adolescent ca va fi roz si frumos,dar nici pe departe nu sa adevarit a fi asa.Marea parte a tmpului mi l-am dedicat locului de munca pe cand alte persoane de seama mea ar fi rupt cubulile in doua sau au luat-o pe alte cai, si da nu-mi e rusine sa spun ca lucrez ca bucatareasa si ca salariile au fost diferite de la loc la loc.Uneori a trebuit sa fac fata la stres in cote maxime pentru ca numai cei ce au incercat asa ceva stiu despre ce vorbesc.Dar toate trec….si noi cu ele.Cand a trecut un timp.
Poate ca si eu am fost curioasa sa incerc din fiecare incluzand clubul ,tigara si altele.Dar sunt momente in care imi doresc sa stau acasa..sa fac ceva dulce si sa lenevesc..de exemplu acum..la ora asta tarzie abia ce am ajuns de la job si m-am bagat la pat…ma simt inchisa in mine si nu vreau sa schimb asta pentru nimic..nu am incredere sa vorbesc cu nimeni.
Maine sunt iar la munca..simt ca ma ia capul cand aud atat de multa zarva si ma ia nervi cand sunt chemata din timpul liber.
I-mi lipseste CEVA…
darkleya te rog sa-mi dai un mail pe adresa din pagina mea de contact,pe gmail nu intru f des,mi-as dori sa vorbesc ceva cu tine in privat.MS!

Un comentariu (+add yours?)

  1. Andrei Pavel
    dec. 10, 2011 @ 16:26:58

    majoritatea se lovesc de aceeasi problema.. neplaceri de Bucuresti.
    mie mi-au ajuns 28 de ani de platit chirie si sa ma zbat sa fac ce imi place. m-am mutat unde langa..

    si intotdeauna ne va lipsi CEVA…

    Răspunde

Lasă un comentariu