Cu pasi repezi

inca un pic si vine si 2012,incredibil cat de repede sa dus 2011,si parca ieri eram in unele locuri..si parca ieri ma certam.si parca ieri radeam din prostii…Asteptam ziua de nastere in coplilarie,asteptam sa fac 18 ani..si ce am rezolvat? nu am castigat decat timp si o atentie mai mare in trecerea lui..acum simt cum fiecare zi ma duce spre final.
Mi-e dor de jumatatea mea..cand ma simt pustie si goala ma gandesc la acel moment cand ma tinea in brate si simteam ca ma iubeste..Azi..maine…si sper la mai bine ca orice muritor.
Anul 2011: hmmm bunicel..un pic de relaxare..am gandit unele lucruri la rece..bun asta.
Am vazut unele persoane obiectiv si m-am convins ca prietenie feminina NU EXISTA.Nu am prietene,a mai ramas o singura persoana de sex feminin din coplilarie care sper din tot sufletul sa nu ma dezamageasca niciodata.
Job..hmm binisor..nu stiu cand sa dus salariu..asa cum nu stiu cum sa dus timpul :))
Casa:o chirie mai scumpa dar o saltea mai confortabila
site:Rar,pot spune chear lipsa ..am absente multe
Anul ce vine poate un carnet de conducere..poate mai mult timp pentru SPA😀
UN LA MULTI ANI PENTRU TOTI CITITORI SI TOTI BLOGERI.Un 2012 mai bun!

1 comentariu (+add yours?)

  1. tink3rbe11
    Dec 22, 2011 @ 18:16:26

    Un Craciun linistit si fericit , un An Nou mai plin de realizari , mai plin de bucurii , mai plin de regasiri …

    Răspunde

Lasă un răspuns

