Cel mai puternic sentiment


Lipsa timpului liber a lasat urme adanci in sufletul meu.Nu am reusit sa-mi mai asten cu fiecare simtitre aici, in coltul meu de relaxare CUVINTE.
Au trecut o multime de zile de cand multe s-au schimbat, iar azi traiesc nostalgic…ma pune pe ganduri timpul asta care fuge cu pasi repezi si goi.Care ma face sa-mi pun mii de intrebari care mai de care mai macinatoare.
Pana de curand credeam ca cel mai puternic sentiment e dragostea , iar opusul ei este ura, dar timpul mi-a demonstrat ca gresesc.Adevarul e Speranta,da, cel mai puternic sentiment al nostru e speranta.Il traim zilnic,inconstient,secunda de secunda.Speranta,cea care se zice ca moare ultima..cea care ne calauzeste zilnic.
Inchid ochii si retraiesc fiecare moment petrecut impreuna, si sunt momente din trecut de care mi-e dor, mi-e dor de gura, de trupul tau ..de fiecare secunda in care am stat goi,unul langa altul sau am facut dragoste.Am simtit caldura trupurilor noastre.Nu sex, dragoste, sexul ala nebun combinat cu pasiune,,sentimente.Vorbesc de sentimente pentru ca exista un colt al lor in care ele exista la un loc cu dorul si tot amalganul de trairi.
Stiu ca in viata nu le putem avea pe toate.E o vorba adevarata,Uneori ne dorim sa ne indragostim desi stiim ca asta doare, dar e frumos…e frumos acel sentiment de dor tristete..iar cand stii ca poate fi ceva imposibil atunci parca inima i-ti bate mult mai tare.
Nu, nu-mi mai pot tine respiratia.Candva ti-am zis ca toata povestea asta e ca si cand ti-ai tine respiratia..si ai parte de suspans…si trairi intense.Dar am cedat, si acum simt cum inima o ia razna cand da de ochii tai si de corpul tau.
Ceva acolo se blocheaza in mine si nu reusesc sa ma trezesc.Desi aveam in minte altceva.Ma cunosc si stiu ca va fi ceva treactor….posibil.Dar in acest moment nu pot controla asta.

3 comentarii (+add yours?)

  1. analfabetul
    Apr 20, 2012 @ 14:13:38

    Reblogged this on Analfabetul's Blog.

    Răspunde

  2. Mihaela
    Apr 23, 2012 @ 12:56:33

    Va reveni ziua aceea nu te lasa doborata doar de atat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

