Arome,zambete,120bpm


O seara superba.Lenjeria din dantela sa asezat exact cum am vrut, iar pe deasupra am avut un halat ce lasa imaginatia sa zburde.
In timp ce tastam minutios la pc, dormitorul era pregatit cu patul plin de petale de trandafir rosu,lumanari cu aroma de scortisoara aprinse peste tot,budha bar in surdina.
Uleiul aromat astepta pe noptiera mea gata sa fie masat pe corpul lui fierbinte.
Cada plina spuma astepta corpurile noastre.
Alunecand unul peste altul ..corpurile noastre s-au contopit in sunetul paharelor ciocnind un vin rose,….si ne-am iubit..pana petalele de sub nou s-au lipit de corpurile noastre..pana cand am cazut istoviti alunecand unul peste altul plini de arome.
Acea jumatate de portocala rece stoarsa pe spatele meu..si cealalta jumatate pe misteriosul tau loc a creeat cel mai fantastic oral din lume…iar mie mi-a trezit fiecare simt din mine.Imi e imposibil sa nu ador acele momente din care iesim epuizati..acele momente in care fundul meu e rasfatat cu palme si cu mangaieri tandre.
Puls 120 de batai pe minut!

1 comentariu (+add yours?)

  1. analfabetul
    Iun 08, 2012 @ 21:36:51

    Reblogged this on Analfabetul's Blog.

    Răspunde

Lasă un răspuns

